Главни „кривци“ за споро учитавање страница – рекламе

Рекламни огласи највише успоравају учитавање веб-страница, закључак је анализе урађене на више од милион најполуларнијих веб-локација.

У истраживању које је спровео програмер Патрик Хјулс испитивано је који програмски кодови се најдуже учитавају, преноси Би-Би-Си.

Око 60 одсто укупног времена учитавања странице одлази на скрипте које постављају рекламе или анализирају активности корисника.

Међутим, употреба блокера огласа можда није најбољи начин да се избегну застоји и убрза учитавање веб-страница, напомиње Хјулс.

До резултата Хјулс је дошао прикупљајући податке са десктоп и мобилних верзија популарних сајтова на којима су узорковани програми написани на Javascript-у. То је најчешће коришћени програмски језик који програмерима омогућава да сајтове учине интерактивним.

Javascript код у Гугловим огласима и аналитичом систему, у милионском узорку, пронађен је на највећем броју сајтова“, рекао је Хјулс за портал Регистра.

Када се користе заједно на сајту, они могу да додају више од две трећине секунде времену учитавања.

„Међутим, нису сва кашњења везана за огласе и аналитику“, додаје Патрик Хјулс. Други фактори, као што су кашњења у мрежи и величина датотеке, такође, могу допринети споријем учитавању.

Блокатори огласа обично изазивају покретање замршене логике за заобилазно решење и прикривање огласа што, такође, повећава време учитавања странице, закључио је Хјулс, преноси Би-Би-Си.

број коментара 1 Пошаљи коментар
(недеља, 17. феб 2019, 17:28) - anonymous [нерегистровани]

da

vi ih ipak koristite, jer i vi imate koristi