Беба бира место и време ручка

Прва специјализована соба за подршку дојењу, где ће мајке моћи да потраже савете, понешто науче и проводе време са својом бебом, биће отворена у Гак „Народни фронт“.

По најновијим истраживањима, 90,4 одсто новорођних беба доји по свом рођењу, а само 12,8 одсто беба настави са дојењем после шестог месеца живота, нагласио је државни секретар Министарства здравља Радисав Шћепановић приликом посете Гак „Народни фронт“.

Шћепановић је истакао да је неопходно да се маме охрабре и добију снажнију подршку да би дојиле своју децу, јер у Србији, када је реч о дојењу, ситуација није охрабрујућа.

Државни секретар подсећа да је Влада Србије донела Национални програм подршке дојењу са идејом да подржи дојење као најбољи и најздравији начин исхране новорођенчета, одојчета и малог детета до навршене друге године, које унапређују здравље мајке и детета, током читавог живота.

„Управо су овакве иницијативе друштвено одговорних компанија један од начина помоћи, да се стопа дојених беба подигне и то је пројекат од националног значаја“, истакао је Шћепановић.

Директор Гак „Народни фронт" др Жељко Миковић рекао је да се у тој здравственој установи годишње роди више од 7.000 беба и да је од великог значаја да бебе од првог дана почну да доје, јер је то за њих најбоља могућа храна.

По његовим речима за успешност и значај дојења важна је што боља едукација здравствених радника и мајки.

„Роса соба за подршку дојењу“ је део нове иницијативе Министарства здравља и Роса воде чији је циљ да подржи маме и бебе тако што ће им омогућити сву неопходну помоћ.

Роса вода, део система Кока-Кола Србија, до сада је у Србији отворила три банке хуманог млека и 20 школа родитељства.

У отварању собе за подршку дојењу помогли су и потрошачи донирањем средстава куповином „роса“ воде.

„Роса је одувек била ту за бебе и родитеље“, рекао је директор франшизе компанија Кока-Кола Србија, Лука Сантандреа и најавио да ће Роса вода у следећој фази подршке дојењу пружити помоћ мамама када изађу из породилишта, тако што ће се охрабривати да доје на јавном месту.

Низ активности у кампањи под називом „Беба бира где“ биће усмерен на подизање свести и едукацију јавности на важност дојења на јавном месту, како би се мамама пружила неопходна подршка, са цињем да се број дојених беба у Србији повећа.

 

број коментара 0 Пошаљи коментар