Од хипика до гуруа луксузних брендова – Жан Клод Бивер

Увек морате размишљати изван граница и имати храбрости да донесете одлуку. Будите први, другачији и јединствени, поручио је Жан Клод Бивер из ровињског Гранд парк хотела, на отворењу највећег регионалног фестивала комуникација – 12. викенд медија фестивала.

Фестивал је започео мастеркласом Жан Клода Бивера, челника луксузних брендова "Tag Heuer" и "Hublot" и једног од најзначајнијих бизнисмена.

За њега кажу да оно што дотакне претвара у злато.

Ако питате Жан Клода Бивера која је формула успешног вођења великих брендова, рећи ће да у свему што радите треба да будете први, другачији и јединствени.

„Конфучије је једном рекао да само мртва риба плива низводно. Не желим да будем та мртва риба. Треба да се крећемо у супротном смеру. Будите први, другачији и јединствени и никада нећете бити мртва риба“, истакао је Бивер, један од највећих стручњака за маркетинг у „Биверу“.

Управо је тај приступ био кључан за неке од његових највећих пословних успеха. У време када је Швајцарска индустрија сатова била пред гашењем, уз велик број незапослених урара и на тржишту доступан и све прихваћенији јефтинији кварц механизам, Бивер је понудио решење.

Сарадња са Светским првенством у фудбалу и клубовима, али и сарадња с бројним познатим особама попут Синди Крафорд, Михаела Шумахера, Пирса Броснана као промотерима, индустрију луксузних сатова променила је из темеља.

Конкуренција се тада везала за спортове попут голфа или пола, а Бивер је одлучиo да буде јединствен.

„Морате ићи на другу страну. Фудбал је био то подручје за нас и схватили смо то као прилику да будемо први, јединствени и другачији“, нагласио је. Резултати нису изостали, парадигма индустрије сатова заувек је промењена.

„За успех је важно имати визију, али и знати да људи морају бити на првом месту. Увек сам веровао да треба да будем окружен људима бољим од себе. Тим људи с којима сам почео да радим '79. године исти је и ти људи су радили на свих пет брендова. То више није посао већ страст, живот, ужитак, емоција, породица, све", поручио је.

Три пословна принципа су кључна за Бивера – дељење, опраштање и поштовање.

„Делим све што имам – своје грешке, искуство, успехе. Кад сте страствени, своју страст желите да поделите са другима. Дељење вас обогаћује. Највеће богатство је управо у давању другима. Важно је опраштати грешке јер свака грешка вас доводи ближе успеху. Никада не би требало понављати исту грешку два пута јер то значи да не учите на грешкама. Ако се односите с поштовањем према другима, опраштате њихове грешке и делите с људима и добро и лоше, биће им пријатно, осећаће се као део породице", наглашава Бивер.

За себе каже да се раније осећао као хипик, али и да га то осећање није напустило.

"Данас се облачим другачије, али и даље размишљам на исти начин. Поштујем људе, мир, животиње и дајем љубав. И даље верујем у то. Што се свет буде више развија, убеђен сам да се морамо вратити баш тим вредностима.

Двадесети век је најдраматичнији у људској историји. Никад није било већих катастрофа. Имали смо два светска рата, уз безброј других мањих и већих сукоба. Ту је и загађење мора, ваздуха, воде. Верујем да ће нове генерације бити другачије. Морамо спасити планету да бисмо спасили људе. Требало би да сви данас будемо хипици. Мир и љубав је све што нам је потребно", поручио је Жан Клод Бивер из Ровиња.

Током вечери, посетиоце очекује и забавни програм "Panic at the Disco". „Лет 3“ свира Оду радости "Powered by Europska prijestolnica kulture – Rijeka 2020", којим се службено отвара музички део 12. викенд медија фестивала.

Легендарна ријечка рок група одавно је постала прворазредна музичка и сценска атракција, чији се наступи не пропуштају, а Дамир „Мрле“ Мартиновић и Зоран „Прља“ осигураће одличан наступ који никога неће оставити равнодушним.

број коментара 0 Пошаљи коментар