„Mrtva trka“ sa lažnim nalozima na „Fejsbuku“

Kompanija „Fejsbuk“ saopštila je da je od oktobra prošle do marta ove godine identifikovala i uklonila više od tri milijarde lažnih naloga, što je dvostruko više nego u prethodnih šest meseci.

To pokazuje sa kolikim izazovima se suočavaju stručnjaci „Fejsbuka“ da bi prepoznali i ugasili naloge koje prave kompjuteri da bi širili „spamove“ i lažne vesti. 

Uprkos tome što u kompaniji stalno usavršavaju i razvijaju alate za prepoznavanja lažnih naloga, to rade i oni koji ih prave, pa je očigledno reč o „mrtvoj trci“.

U saopštenju „Fejbuka“ se navodi da je 99 odsto od tri milijarde lažnih naloga bilo blokirano nekoliko minuta nakon što su postavljeni, pre nego što ih je bilo ko video i prijavio kompaniji.

„Fejbuk“ svakog meseca ima oko 2,4 milijarde aktivnih korisnika, a u kompaniji smatraju da je otprilike svaki dvadeseti aktivni korisnik lažan.

U kompaniji više hiljada ljudi danonoćno prati postove, fotografije i klipove da bi se sprečilo kršenje zakona, a za neke od tih poslova koristi se i veštačka inteligencija.

broj komentara 0 pošalji komentar