Lizalice za suzbijanje apetita i druga čuda – neće moći na „Instagram“

„Instagram“ je objavio da će ograničavati objave i oglase o mršavljenju i estetskim operacijama, kako bi se, od negativnog uticaja tih sadržaja, zaštitili korisnici te mreže, prvenstveno – tinejdžeri.

Pravila o sadržajima na Instagramu, koji oglašavaju proizvode za mršavljenje i kozmetičke operacije, biće pooštrena. 

„Instagram“ sprovodi ovu politiku u partnerstvu sa glumicom Džamilom Džamil, koja je prošle godine pokrenula kampanju o pozitivnom odnosu prema telu pod nazivom „Težim“.

Prema novim pravilima, „Instagram“ će ograničiti objave koje promovišu i podstiču na kupovinu proizvoda za mršavljenje ili kozmetičkih procedura, tako da ih mlađi od 18 godina ne mogu videti.

Takođe, biće uklonjen svaki sadržaj u kojem se navode dijete „sa čudesnim rezultatima“, uz promociju proizvoda za mršavljenje i uz kodove za popust.

„Ovo je ogromna dobit za našu stalnu borbu protiv takozvane industrije dijeta“, rekla je Džalila.

Proizvodi za mršavljenje neretko su u centru pažnje poznatih i uticajnih ličnosti koje ih promovišu. 

Kim Kardašijan Vest je u maju prošle godine promovisala lizalice za suzbijanje apetita.

Džalila je tada oštro kritikovala njene objave nazivajući Kim „strašnom i toksičnom za devojke“.

„Instagram“ je izbrisao sve tri objave o lizalicama, očigledno kao odgovor na prigovore javnosti, ali se nakon toga izvinio Kardašijanovoj.

„Želimo da Instagram bude pozitivno mesto za sve koji ga koriste i ova nova pravila su deo našeg kontinuiranog rada na smanjenju pritiska koji ljudi ponekad mogu da osete kao rezultat uticaja društvenih mreža“, izjavila je, ispred „Instagrama“, menadžerka zadužena za odnose s javnošću za Veliku Britaniju.

broj komentara 1 pošalji komentar
(četvrtak, 19. sep 2019, 18:13) - anonymous [neregistrovani]

Ženska posla

Posvadjale se oko godišnjeg plena pa sada nama sole pamet ko je u pravu a ko nije.