RTS u Srpskom paviljonu na Medija marketu u Kanu

Prvi put na Medija marketu u Kanu osnovan je Srpski paviljon. Novu srpsku TV produkciju predstavile su zajednički tri kompanije.

Na jednom od najvećih medija marketa 2019. godine svoje sadržaje predstavili su najveći svetski mediji. Po prvi put zajedno nastupali su Javni medijski servis Srbije, Televizija Pink i Telekom Srbija, u okviru Srpskog paviljona.

„Na domaćem terenu jesmo konkurencija, ali ovde u gostima na MIPKOM-u nastupamo kao tim ispred srpske zastave i u okviru Srpskog paviljona. Okruženi smo zaista najvećim svetskim medijima, brendovima i produkcijama poput Bi-Bi-Sija, Si-Bi-Esa, 'Vornera', 'Diznija', 'Endemola', 'Frimentala', ali naše tri kompanije – RTS, Pink i Telekom Srbija, sa svojim sadržajima i sa svojim ponudama jesu i tek će biti etablirane na poziciju respektabilnih konkurenata, ne samo ovde nego i na drugim svetskim marketima“, istakla je Duška Vučinić, šef Odseka za odnose sa javnošću i korporativni imidž RTS-a.

„Poslednjih meseci svedoci smo velikog uspona srpske televizijske produkcije - serijske i filmske - i samim tim Srbija postaje konkurentna na svetskom tržištu i ovakve pojave su vrlo značajne za to da dođe do šire publike, drugih kupaca i da naša produkcija de fakto bude prepoznata i prikazana van eks-Ju regiona“, objasnio je Nikola Popević, glavni i odgovorni urednik Filmskog programa RTS-a.

Prema rečima Dragana Nenadovića iz kompanije Telekom Srbije, nivo produkcije i sadržaja koji se proizvodi u Srbiji u ovom trenutku dostigao je nivo da možemo da se predstavimo Evropi i svetu.

„Iskreno, veoma sam prijatno iznenađen fidbekom koji dobijamo od ljudi sa kojima smo pričali. Ovo znači prodor Telekoma na evropsko i svetsko tržište i nadamo se da ćemo ovaj trend ostvariti u narednim godinama“, naglasio je Nanadović.

„Prvi put u Kanu je osnovan Srpski paviljon. Sada su to tri kompanije, možda će biti više kompanija sledeće godine tako da očekujemo sve bolje rezultate. Interesovanje za srpskim programima je značajno, rekao bih jako veliko. Videćemo posle festivala šta smo uradili, ali nadam se dobrim i odličnim rezultatima“, rekao je Željko Mitrović, vlasnik TV Pink.

broj komentara 0 pošalji komentar