Лидерско место РТС-а обавеза за будућност

Радио-телевизија Србије представила своје програме, акције и продукцију на Међународној конференцији у Новом Саду посвећеној савременим трендовима у комуникацији са јавношћу.

Радио-телевизија Србије, као једина медијска кућа, представила је своје програме, акције и продукцију на Међународној конференцији у Новом Саду посвећеној савременим трендовима у комуникацији са јавношћу. Организатор четврте конференције Прилика 2012 – Комуникације пред изазовима промена је Друштво Србије за односе са јавношћу. Представљање РТС-а изазвало је велику пажњу Међународног скупа стручњака за односе са јавношћу.

Као пример добре праксе РТС је представио своје успехе у претходних неколико година, које  резултатима оствареним на пет телевизијских, четири радијска програма, музичком, издавачком и архивском делатношћу плене пажњу гледалаца и које су у осам од 10 категорија Медијски јавни сервис Србије највише рангирали.

"Важно је да једна земља има стабилну институцију какву Србија има у Јавном медијском сервису. Велика подршка, а за нас велика одговорност", рекла је Душка Вучинић, шеф Службе за односе са јавношћу РТС-а.

Представљање наше куће изазвало је велику пажњу Међународног скупа стручњака за односе са јавношћу. Слоган "Ваше право да знате све" препознатљив је симбол Медијског јавног сервиса и ван граница Србије.

"Имате разноврсан јавни сервис у Србији, који се развија у служби грађана по могућностима и интересовањима. Важан је утицај који РТС има на друштвену свест и догађаје, а још важнија повратна информација јавности, која РТС-у даје критику, подршку и идеју", каже професор Томас А. Бауер са Универзитета у Бечу.

Присутна и на глобалним комуникацијским мрежама уз организацију "Еуросонга", бројне хуманитарне акције "Телетон" и друштвено одговорне кампање, како је истакнуто, наша кућа има највеће поверење јавности у региону Западног Балкана. За будућност, ту су техничка модернизација и конкурс "Сто младих стручњака за 21. век".

број коментара 0 Пошаљи коментар