РТС међу лидерима друштвене одговорности

Осим добрих пословних резултата, успешност компаније мери се и њеном друштвеном одговорношћу. У ширењу филантропије, изгледа, предњаче медији, који све чешће покрећу сопствене хуманитарне кампање. Захваљујући њима, изграђено је неколико Сигурних кућа за жртве породичног насиља.

Успешност компаније мери се и њеном друштвеном одговорношћу - колико брине о запосленима и колико помаже окружењу. Компаније ће боље пословати уколико их њихови корисници сматрају одговорнима.

Осим по добрим пословним резултатима, успешност компаније мери се и њеном друштвеном одговорношћу - колико брине о запосленима, да ли поштује законе и колико помаже окружењу.

У време кризе и све оштријих разлика, друштвена одговорност посебно је важна. Примера добре праксе све је више, а најуспешнији су они којима је то трајно опредељење.

Ксенија Граовац из Балканског фонда за локалне иницијативе каже да је неопходно погледати реалан живот и схватити да без тога нема реалног развоја друштва.

"Компаније ће боље пословати уколико их њихови корисници сматрају одговорнима. У том смислу могу да кажем да је расположење за филантропију порасло", каже Граовац.

У ширењу филантропије, чини се, предњаче медији, који све чешће покрећу сопствене хуманитарне кампање. 

Захваљујући њима, изграђено је неколико Сигурних кућа за жртве породичног насиља.

РТС је, такође, организовао и акцију "Телетон", у којој је прикупљено 200.000 евра за помоћ Краљеву, а већ три године кампањом "Продужи живот" подсећа на значај завештања органа.

Пројектом "Стручњаци за 21. век" РТС пружа шансу за запослење младим и образованим људима.

Портпарол РТС-а за односе са јавношћу Душка Вучинић Лучић каже да се на јавни позив јавило око 17.000 људи.

"Слободно могу да кажем да смо ми пребогата земља дивним, школованим, прешколованим људима, које је задовољство гледати и верујем да ће бити задовољство и радити са њима", каже Душка Вучинић Лучић.

Иако је у време кризе свака помоћ добродошла, нарочито деци, ад хок помоћ није довољна, кажу представници Уницефа и наглашавају да би континуирана одговорност према најмлађима могла бити већа.

Весна Савић из Уницефа каже да многе компаније за Нову годину купују пакетиће за децу у домовима за незбринуту децу, а да би њихов допринос био и да помогну држави да та деца не буду у домовима или да се сместе у хранитељске породице, што би био њихов највећи интерес.

Компаније својим примером подстичу на хуманост и појединце. Охрабрује чињеница да је све више људи који, упркос кризи, желе да помогну и свесни да је и мала помоћ некоме и те како велика.

број коментара 0 Пошаљи коментар