Спортска спонзорства вреде више од 40 милијарди евра!

Пословна потрошња на спортскa спонзорствa ће порасти на глобалном нивоу за 4% до краја 2019. године, односно до цифре од невероватних 35 милијарди фунти, што је више од 40 милијарди евра.

Ипак, према истраживању које је спровела агенција "Ту Срклс" (Two Circles), а које преноси Би-Би-Си, носиоци права (лиге, тимови или турнири) недовољно искоришћавају спонзорске уговоре.

Наводи се да би могло доћи до додатних 14 милијарди фунти прихода који се пак нереализују због застарелих пакета права.

Додаје се да спорт мора да пронађе нове спонзоре поред произвођача аутомобила, компанија које пружају финансијске услуге, авио-компанија и кладионица (коцкарница).

"Већина власника права наставља да пакује и продаје спонзорство баш као и пре 20 година - нудећи изложеност бренду кроз линеарно ТВ покривање емисија као главну корист за брендове", каже шеф "Ту Срклс"-а Гарет Балч.

Он нагалашава да снага дигиталног маркетинга још увек није у потпуности искоришћена од стране спортских тела.

"Власници права се прилагођавају, а ми предвиђамо корекцију спортских спонзорстава", рекао је Балч и појаснио:

"Прихватањем моћи дигиталних и података за стварање спонзорских средстава која боље задовољавају циљеве брендова, носиоци права ће схватити праву вредност својих спонзорских послова."

Агенција предвиђа да ће потрошња на спонзорства расти за 6% у просеку од године до године између 2020. и 2024. године, када ће достићи вредност од чак 48 милијарди фунти.

Ипак, извештај доноси и забринутост да европска маркетиншка ограничења за фирме за коцкање, која тренутно чине 12% потрошње спортског спонзорства у Великој Британији, могу имати значајан негативан утицај на тржиште спонзорстава у спорту.

број коментара 0 Пошаљи коментар