Од Београда до Париза за 67 евра

Француска авио-компанија "АСЛ ерлајнс" успоставља директну сезонску на линији између Аеродрома "Шарл де Гол" у Паризу и Аеродрома "Никола Тесла" у Београду између 24. јуна и 5. септембра 2019. године. Током недеље планирана су два лета, понедељком и четвртком, а цена карте прилагођена је породицама, студентима и туристима.

Добре пословне везе "ЈАТ технике" и француске компаније АСЛ утицале су на отварање нове линије, али и најава да ће француски "Ванси" преузети Аеродром "Никола Тесла".

Французи сматрају да наше тржиште има потенцијал и да ће мањим ценама а бољом услугом у пуној сезони напунити кабину 80 одсто.

"Карте су пуштене у продају по цени од 67 евра од Београда до Париза и 129 евра од Париза до Београда. За то путник добија десет килограма ручног пртљага и флашицу воде, и слеће се на главни париски аеродром 'Шар де Гол'", каже Ерик Венсон из компаније АСЛ.

Београд је препознат као туристичка дестинација.

"Све је више Француза који желе да дођу на сити брејк паузу у Београд. Имамо много упита зато и дижемо линију коју, ако успемо, можемо продужити и на следећи зимски ред летења", каже Жан Франсоа Доминик, директор компаније.

Летове ће обављати авиони "боинг 737 700", које одржава "ЈАТ техника".

број коментара 5 пошаљи коментар
(четвртак, 06. дец 2018, 17:37)
Mirjana [нерегистровани]

Za dzabe!!!

Vi bi za dzabe?Sa 30 kg prtljaga?Komlpetan topli obrok i pice po izboru?

(четвртак, 06. дец 2018, 15:10)
Из Британије [нерегистровани]

Стварне цене или обмана?

У ЕЗ постоје закони који не дозвољављју ”лажно рекламирање”, односно представљање ”почетних цена” било којих роба или услуга које су на почетку куповине једно а на крају, при плаћању нешто сасвим друго и много више.
Владама ЕЗ, као и остлим владама света, одговара кршење тог закона од старне превозника јер се тиме прикрива учешће владиних намета у примамљивању путника и у продајној обмани.
Ако се погледа у појединости цена карата, види се да су порези, додаци за гориво, аеродромске услуге, обезбеђење, наплата за услугу продаје, и остале наплате углавном далеко веће од цене превоза. Више путника, више пореза у Валдину касу.
На пример, повратна карта Авио Србије од Лондона до Београда, пуна карта 300 фунти стерлинга, 1ФС=1,22Е/132 динара (ако се купи 2 месеца унапред, иначе 400ФС), намети око 150 фунти стерлинга, од тога додатак за гориво 60ФС, путничка такса 13ФС, путничка услуга 45ФС, обезбеђење 4ФС, путничка такса за услуге 15ФС итд, итд, итд... Лепо, али не за путнике.

(четвртак, 06. дец 2018, 13:10)
anonymous [нерегистровани]

Neka hvala

Ipak cu biciklom.

(четвртак, 06. дец 2018, 13:03)
anonymous [нерегистровани]

Заиста против лупања

Јес да кошта 200 евра, али лепо звучи кад се каже три пута мање. Само се питам да ли неко ко смишља ово мисли да је овај народ баш толико глуп? И још без пртљага и са флашицом воде, па кад се направе паритети спрам редовних линија онда ово испада и прескупо. Тако је све код нас - мнооооого добро.

(четвртак, 06. дец 2018, 12:36)
gagi [нерегистровани]

aaaaa

To je znaci 200evra!
Sto ne volim ovakve naslove