Михајловићева са "Бехтелом" о изградњи Моравског коридора

Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић разговарала је у Лондону с представницима компанија "Бехтел" и "Енка" о изградњи и начину финансирања Моравског коридора, односно ауто-пута од Појата до Прељине, вредног око 800 милиона евра.

"За Владу Србије важно је да кренемо у реализацију новог коридора, дугог 110 километара. Две године радимо на пројектно-техничкој документацији с једном од најбољих светских компанија у овој области. У наредним месецима договорићемо модел финансирања пројекта. Волела бих да у току године кренемо у изградњу, јер је то важно за развој наше земљe", рекла је Михајловићева. 

Мајкл Вилкинсон, потпредседник и генерални директор "Бехтела" за Европу, истакао је да је ова компанија веома посвећена пројекту изградње Моравског коридора и захвалио је потпредседници Михајловић на подршци. 

"Веома смо узбуђени због овог пројекта и надам се да ћемо ове године кренути у изградњу. Наше искуство гарантује да ћемо са пуном посвећеношћу радити по највишим стандардима на изградњи новог ауто-пута у Србији", рекао је Вилкинсон. 

Озгар Илан, члан Извршног одбора турске компаније "Енка", захвалио је Михајловићевој на подршци и посвећености овом пројекту, и додао да су ове две фирме изградиле више од 800 км ауто-путева на Балкану, те да ће пружити најбољи квалитет у реализацији Моравског коридора.

Потпредседница Владе Србије потписала је у октобру прошле године Меморандум о разумевању и сарадњи на пројекту изградње Моравског коридора са компанијама "Бехтел" и "Енка".

Састанком у Лондону с представницима компанија "Бехтел" и "Енка", Михајловићева је завршила дводневну званичну посету Великој Британији, наведено је у саопштењу.

број коментара 1 Пошаљи коментар
(петак, 08. феб 2019, 14:42) - Nikola [нерегистровани]

Zapadne kompanije

Zasto Vlada Srbije i ministarka Mihajlovic ne pozovu neku zapadno-evropsku firmu da zavrsi koridor 10 sa basim firmam mislim neku svajcarsku, nemacku i austrijsku firmu jer su njihovi putevi najbolju a oni zovu turske i bugarske firme koje nemaju iskustvo da sa ovako teskim projektima i koridor 10 od Grdelice do Vladicinog Hana katastrofa ? I kad se napravi da traje za naredne generacijea ne da se rusi svaki mesec