Возачи, припремите се: Када ћете моћи да прођете ауто-путем "Милоша Великог"

Деоница ауто-пута од Обреновца до Љига потпуно је спремна за пуштање у саобраћај. Завршени су козметички радови, чишћење, прање и кошење. Очекује се да ће прва возила бити на путу у ноћи између недеље и понедељка или у понедељак ујутру.

Саветник за инфраструктурне пројекте у Министарству грађевине Небојша Павловић каже за РТС да се пуштање деонице у саобраћај очекује после свечаног отварања деонице, које ће бити одржано у недељу у 20 часова.

"Очекује се већи број посетилаца, односно оних који ће учествовати, десетак до 12.000 људи, колико може да се прими. То захтева и њихову евакуацију после церемонијала, чишћење простора, па тек онда да прва возила крену новом деоницом", наводи Павловић.

Очекује да то буде у току ноћи између недеље и понедељка, најкасније понедељак јутро.

Павловић истиче да је деоница ауто-пут савремена, безбедена, урађена по свим светским стандардима. Централно место и највећи изазов за грађевинаре био је тунел "Бранчић" дужине 945 метара.

"То је чиста тунелска цев, тунел који је опремљен најсавременијом технологијом и опремом која обезбеђује комфоран пролаз. Урађен је техничко-оперативни центар, срце тунела, где су подаци са свих камера које постоје у тунелу, стручне екипе које су обучене да реагују за било какву инцидентну ситуацију. То може бити појава пожара, дима из било ког разлога, заустављање возила, идентификација пешака у тунелу", указује саветник у Министарству грађевине.

Три бочне наплатне рампе 

Осим петље Таково, на деоници од Обреновца до Љига урађене су три бочне наплатне траке – Уб, Лајковац и Љиг.

"Оне ће омогућити локалном становништву да се боље, лакше и брже укључе на ауто-пут и искључе. Верујем да смо покрили све критчне тачке", каже Павловић.

Очекује да до краја године буде завршена деоница Сурчин – Обреновац.

"Већ сутра очекујемо потписивање уговора за деоницу Нови Београд – Сурчин, радове ће изводити кинеска компанија која већ ради Сурчин – Обреновац. Требало би да радови почну марта следеће године. То ће већ чинити угођај за вожњу од Београда до Чачка", наводи Павловић.

Према његовим речима, од Обреновца до Чачка возачи ће уштедети сат времена вожње. "Обезбедићемо безбеднију и сигурнију вожњу, ослободити Ибарску магистралу вишка саобраћаја", наводи саветник у Министарству грађевине.

број коментара 7 Пошаљи коментар
(недеља, 18. авг 2019, 07:52) - anonymous [нерегистровани]

+-

Digneš kredit koji se vrati za 10 godina a zatim ti godišnje donese para dovoljno za penzije je dobar posao, do sada je održavanje Ibarske koštalo jednu penziju ( godišnju na nivou Srbije ) i bila samo trošak, bez prihoda... To su ogromne pare, kada se autoput nebi plaćao Srbija bi pukla jer je to JEDINI čist izvor para a te pare umesto da idu u puteve za održavanje one idu u budžet za penzije i plate... Zato, u celom ovom sivilu ovo je ipak nešto lepo i vredno!

(недеља, 18. авг 2019, 07:45) - Sigurnost [нерегистровани]

Neznanje

To što ti računaš i nije tačno, ujednačena vožnja bez promene opterećenja smanjuje potrošnju i do 25% a da ne pričamo o amortizaciji što tvoj ručak dovidi u pitanje... Autoput koji vodi BILO KUDA je najbolja investicija koja postoji,

(недеља, 18. авг 2019, 07:02) - Kenan [нерегистровани]

Vinjeta

Jedino ako se uvedu vinjete, može zaživeti ovaj autoput, u protivnom i dalje će se voziti Ibarskom magistralom, jer su putarine u Srbiji preskupa.
Ako neko mora da vozi svakodnevno ,radnim danima ( 800 dinara *22 dana =17600 dinara mesečno), pa da vidimo ko će da plati preko 200 hiljada dinara godišnje, samo za Obrenovac -Čačak, ( u Austriji je godišnja vinjetab90 eura), pa neka nas ubeđuje Zorana Mihailović, da imamo najeftiniji putarinu.

(субота, 17. авг 2019, 13:43) - anonymous [нерегистровани]

Autoput

Ko je taj Milos Veliki?Prvi put cujem za to ime!Jel To Milos Obilic,Milos Obrenovic,ili Milos Crnjanski???

(субота, 17. авг 2019, 13:10) - anonymous [нерегистровани]

Neznanac

Po mom skromnom iskustvu sa deonicom Preljina Ljig ovde prihoda skoro biti nece! I dalje ce se voziti Ibarskom jer je besplatna i ima odmorista i sve druge sadrzaje! Ovo je samo goli put koji je mnogo bezbedni i sigurni ali kad platite putarine do tamo i nazad i uracunate potrosnju goriva na auto putu onda je bolje ici starim putem bar ti ostaje za dobar rucak! Ni do sada nisam nikada sreo vise od par vozila na putu! A sto se osrzavanja tice bolje se odrzava ibarska magistrala nego suto put bar sam se u to uverio jer sam od Ljiga do Preliine predao zavejanim putem po kolotragu nekoga ko je ranije prosao a da nisam sreo ni jednog cistaca.

(субота, 17. авг 2019, 12:48) - anonymous [нерегистровани]

Da

Najveci i najbolji prihodi ce biti ako se na ovom putu manje gine. TO ce biti uspeh.

(субота, 17. авг 2019, 08:49) - Stevan [нерегистровани]

Prihod

Napisali ste u prethodnom postu, da ce novi auto put doneti milione, sto bas i nije najtacnije. Prvo treba da se od prihoda putarine, povrati ulozeno, pa tek onda moze da se prica o prihodu. Za sada je rashod veliki i proci ce mnogo vremena, dok ne pocne prihod.