РТС на новом мосту преко Саве, погледајте како изгледа

Све је спремно за отварање пута од Сурчина до Обреновца којим ће бити спојени коридори 10 и 11. У току су завршни радови где се уређује и околина насипа. Мост на Сави код Обреновца дужине више од километар и по је успешно тестиран, а РТС је обишао деоницу недељу дана пре отварања.

Мост који је спојио обале Саве дугачак је 1.581 метар, а главни распон над пловним путем има 175 метара. Састоји се од 27 стубова и 30 распонских конструкција које су, захваљујући системима покретних оплата, грађени паралелно са обе стране реке.

"То је низ од седам мостова од којих је један главни мост преко Саве, остали мостови су прилазне конструкције великих распона по 50-60 метара и налазе се и са леве и са десне стране Саве. За сваки смер постоје по три саобраћајне траке, значи две саобраћајне и једна зауставна трака. Постоје и пешачке и службене стазе, оне су 0,75, кад се саберу одбојне ограде имамо простор од два метра", каже пројектант ЦИП-а Нада Павловић.

На овом путном правцу планирана је још једна саобраћајница, кажу у институту ЦИП. То је веза Новога Београда и ове петље која директно води до моста код Обреновца.

"Прави ефекат је кад се Нови Београд споји са Сурчином, односно са Обреновцем и да се повеже са двема моћним новобеоградским саобраћајницама, то је Војвођанска улица и Улица Јурија Гагарина", наводи Милутин Игњатовић у име ЦИП-а.

Део Коридора 11 који ће повезати Сурчин и Обреновац дугачак је 17,6 километара, а најзначајнији објекти на овој траси су мост преко Саве код Барича, као и две атрактивне и функционалне петље – "Сурчин" и "Обреновац".

Завршетком ових радова, дужина ауто-пута "Милош Велики" (Београд – Чачак) биће 120 километара.

Очекује се пуштање у рад ове саобраћајнице 19. децембра и растерећење постојећег пута Београд–Обреновац.

број коментара 15 Пошаљи коментар
(четвртак, 12. дец 2019, 06:35) - Marko iz Direna [нерегистровани]

Duguje Srbiji EU svakako...

Brate moj... Ako ćemo realno, Srbiji treba da isplate beskonačno evra, s obzirom koliku su joj štetu napravili 1999. godine... Srušeni mostovi, objekti, i ono najgore, ubijeni ljudi i deca... Srbiji treba da isplate toliko novca, da može da igradi 15.000 km autoputeva, da u svakom gradu, selu, u svakom mestu, izgradi najveće i najbolje objekte, da sela budu kao gradovi u Nemačkoj... Ali naravno da od toga nema ništa...

(среда, 11. дец 2019, 23:16) - anonymous [нерегистровани]

Mogu li da pitam ?

Ko ce bre vracati te silne kredite kada stignu na redu za vracanje pobogu brate?!! I ko i kako nam dade te silne kredite!!? Pa ti putevi ima pola da propadnu za 10-godina a toliko dugova ce ostati.

(среда, 11. дец 2019, 21:47) - anonymous [нерегистровани]

Jad

Nikad zadovoljni, da med i mleko potece Srbiom opet se trazi dlaka u jajetu. Ti pametni neka prodju malo Evropom pa da vide sta su guzve.

(среда, 11. дец 2019, 20:52) - anonymous [нерегистровани]

Neverovatno

Toliko kilometara ovoga i onoga a u Beogradu nikad veca guzva. Vi ste svetski rekorderi zaludnosti.

(среда, 11. дец 2019, 20:22) - anonymous [нерегистровани]

Srbija je sve jaca i jaca....

Svakim danom i u svakom pogledu Srbija je sve bolja i jaca,postala je pravo gradiliste i milina je sve to gledati.Zato sve cestitke aktuelnom rukovodstvu Srbije na uspjesnom vodjenju drzave Srbije.Neko se ovdje zapita hoce li te kredite vracati nasi unuci ne misleci o tome da gradnjom infrastrukture povecavamo BDP drzave a time i sposobnost privlacenja investicija sto znaci da ce ovi infrastrukturni objekti sami sebe otplacivati i jos profit donositi.
Srecno Srbijo,zelim ti sve najbolje na putu razvoja i prosperiteta.

(среда, 11. дец 2019, 19:36) - Marko iz Direna... [нерегистровани]

Bravo, bravo, bravo...

Jako lepo... Srbija jača među zemljama regiona... Posle Grčke, Turske, Mađarske i Hrvatske, Srbija je peta zemlja na Balkanu po broju kilometara autoputeva... Sa svega 1000 km je na 5. mestu, Hrvatska sa 1.300 km je na četvrtom mestu, Mađarska sa 1.600 km zauzima treće mesto, Grčka sa preko 2.000 km zauzima drugo mesto, i naravno, Turska, na prvom mestu... S obzirom na svoju površinu, Srbija može imati više od 2.000 km autoputeva, izgradnjom nekoliko autoputeva na istoku zemlje, koji je, imam osećaj, nestao, jer niti jedne vesti ne čujem iz tog dela zemlje... Dakle, sve je ovo lepo, mostovi, autoputevi, ali mora da se jača istok zemlje u stim oblastima, u nekim je najjači... Autoput Beograd Vršac, Beograd Zrenjanin Kikinda Vršac, Sombor Subotica Kikinda, Lazarevac Despotovac Zaječar, Kragujevac Čačak/Kraljevo, Čačak Boljare (CG), Zaječar Kladovo (RUMUNIJA), Niš Priština... Mnogo još ima da se radi, ali u Bosni ima još mnogo više da se radi, jer s obzirom na svoju površinu, ima svega 200 km autoputeva, žalosno... Treba da ima više od 1.500 km autoputeva...

(среда, 11. дец 2019, 18:18) - МИРО МАРКОВИЋ [нерегистровани]

Аутопут сада, а београдска Возна станица никад

Био сам дете када се почело говорити о изградњи Возне станице у београдском "прокопу". Постао сам стари човек, и још увек нема репрезантивне Станице за возове у Београду. Вероватно да ћу пре умрети пре него што ћу да видим нову Возну станицу у Београду и аутопутну заобилазницу око Београда. Људи, шта радите толико дуго!?

(среда, 11. дец 2019, 17:02) - anonymous [нерегистровани]

браво

Браво! Једва чекам и то да доживим. Идемо даље.

(среда, 11. дец 2019, 16:43) - anonymous [нерегистровани]

Чини ми се

да си ти оптимиста??

(среда, 11. дец 2019, 15:37) - anonymous [нерегистровани]

hm

ovo su snimci od letos?