Кинези заинтересовани за изградњу коридора "Вожд Карађорђе"

Компанија "Пауер Чајна" заинтересована је за градњу шумадијског коридора "Вожд Карађорђе", саопштено је из Министарства грађевинарства.

Представници Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре разговарали су са делегацијом кинеске компаније "Пауер Чајна" о сарадњи на инфраструктурним пројектима.

"Имамо одличну сарадњу ca 'Пауер Чајном' на пројекту изградње деонице обилазнице око Београда од моста преко реке Саве код Остружнице до Бубањ потока, а у плану су и нови пројекти где постоје могућности за сарадњу, укључујући и наставак изградње обилазнице, на деоници Бубањ поток – Винча – Панчево", рекао је државни секретар у Министарству Миодраг Поледица.

Потпредседник компаније "Пауер Чајна" Сјунг Лисин захвалио je Влади Србије и Министарству на поверењу које су дали компанији, као и на подршци коју пружају у реализацији пројекта изградње Сектора Б обилазнице око Београда.

Истакао је и да је "Пауер Чајна" заинтересована и за друге пројекте у Србији, међу којима је изградња шумадијског коридора "Вожд Карађорђе".

Коридор "Вожд Карађорђе", како је најављено прошле године, биће дуг 220, а са прикључцима на Коридоре 10 и 11, 270 километара.

Две брзе саобраћајнице, једна из Младеновца и Орашца, а друга из Лазаревца, спојиће се код Аранђеловца – одакле ће се даље ићи ка Рачи, Свилајнцу, Деспотовцу и Бору.

број коментара 11 Пошаљи коментар
(петак, 17. јан 2020, 17:26) - anonymous [нерегистровани]

Kardinal

A sta je sa Istocnom Srbijom? Kladovo,Negotin,Zajecar,Bor jel ste isli tim putem pa pola auta se raspadne

(петак, 17. јан 2020, 17:09) - anonymous [нерегистровани]

Severoistok

Trebalo bi da novi autoput Vozd Karadjordje prolazi trasom Topola-Natalinci-Smederevska Palanka-Veliko Orasje.
U predelu ove trase je ravnica, dolina reke Jasenice i cena po kilomtru bi bila manja
Zapravo vec imamo autoput od Kragujevca do Batocine, a predlozena trasa Topola-Markovac je nepotrebna paralela na 20 kilometara koja nema ekonomsko opravdanje.
Moja predlozena trasa ide u pravcu severoistoka koji bi povezao Sumadiju sa severnim delom istocne Srbije, Banatom i Rumunijom, posto se planira i jedna trasa Mala Krsna-Pozarevac-Golubac.

(петак, 17. јан 2020, 17:08) - milan lala [нерегистровани]

Autoputevi odmah

Nekad su samo bogati mogli imati auto, danas ga poseduje skoro svaka porodica . Putevi su nam prepuni automobila, kamiona, autobusa , velikih sepera teretnih krstarica . Medjunarodni transport je maksimalno povecan i bice jos daleko veci za desetak godina . Srbija je raskrsnica medjunarodnih puteva . Pricati da nama sad netrebaju autoputevi je neznanje . Potpuno je ispravna odluka mreziti Srbiju auto putevima i to sto pre i sto vise . Autoput "Vozd Karadjordje" je preka potreba za razvoj istocne i zapadne Srbije za njihovu medjusobnu vezu. . Ako se zeli, a zeli se ispunjavanje sveg sto je u ugovoru o gradnji potisano a iznad svega postovanje rokova izgradnje onda bez ikakve dileme treba posao dati Kinezima jer ispunjavaju sve sto stoji u ugovoru a cene su pristojne . Ja sam da nam autoput "Vozd Karadjordje" grade Kinezi.

(петак, 17. јан 2020, 16:40) - anonymous [нерегистровани]

Da li iko razmislja?

Da li je ikome od pobornika autoputeva jasno kolika i kakva je to prepreka u prostoru? Tridesetak metara autoputa su siri od Dunava!
Pritom, broj vozila koja se krecu ovim putevima ne opravdavaju, ni saobracajno ni ekonomski, investiciju u autoput.
Modernizovana, bezbedna i efikasna putna mreza - da, svakako. Autoputevi - nikako tamo gde nisu neophodni.

(петак, 17. јан 2020, 14:42) - Milenko Topić [нерегистровани]

Nisam se predstavio

Južni Banat je totalno zapostavljen. Možda i ceo Banat. Pa pogledajte na Google Earth gde svetli noću, a gde je totalni mrak.
Još jedna korist od autoputa Beograd-Vršac-Temišvar i OBRNUTO je rasterećivanje graničnog prelaza Horgoš. A da li je važno da je autoput iz Beograda ili Temišvara u prefiksu me tako baš briga. Žive Srbi i van Beograda, ali Beograd misli samo na sebe. U ovim krajevima žive većinom pravoslavci koji nikad nisu ratovali jedni sa drugima. Zbog toga i još zbog mnogo toga treba imati respekt za narode koji u Banatu žive. U rumunskom delu Banata ima dosta Srba, u srpskom delu Banata ima dosta Rumuna. Poreklom sam iz Republike Srpske, nikada ne umanjujem respekt prema ljudima sa kojim živimo u Banatu.

(петак, 17. јан 2020, 14:25) - Lala [нерегистровани]

@Vasko Popa

Poštovani i auto put Batrovci Bg je u Ap Vojvodina i Bg Horgos je u Ap Vojvodina i Kuzmin Raca se gradi .
O Zeleznici da ne govorim. Bice i kroz Banat ali ne volim ta pisanja da se kao negde vise forsira . Bar se sada gradi svuda . Bice i brzi putevi da povezu Istočnu Srbiju.

Srecno i iskrena podrška.

(петак, 17. јан 2020, 14:02) - DrMr [нерегистровани]

@No comment

Od Kragujevca do auto-puta su 20km previse ti udaljen auto-put,ili sta?

(петак, 17. јан 2020, 13:50) - anonymous [нерегистровани]

No comment

Kragujevac naravno izostavljen sa auto puta, svaka cast, pa i sta ce nam.. Najveci grad i centar Sumadije, ma kakvi...

(петак, 17. јан 2020, 13:40) - Ravnogorac [нерегистровани]

@"Vasko Popa" koridor.....

Imate auto-put,Beograd-Horgos,po sred Vojvodine,gradi se brza pruga,prvo pruga da se zavrsi,onda na red dolazi auto-put Beograd-Vrsac-Temisvar,ovim redom, ne kako si ti napisao,vazniji ti Temisvar od Beograda

(петак, 17. јан 2020, 13:27) - anonymous [нерегистровани]

"Vasko Popa" koridor, Temišvar - Vršac - Beograd

Hoće li viti neki koridor ili bilo kakav novi put kroz Vojvodinu?