Сајт петоро младих Нишлија у служби потрошача

Уколико имате неку жалбу на услуге у ресторану, градском аутобусу, продавници или мобилном саобраћају можете их оставити на сајту за потрошаче www.nikadvise.com. Млади људи из Ниша који су урадили сајт те критике прослеђују компанијама на које се жалите.

Патике за децу, два пара, после два месеца, уништене! Аутобуси у катастрофалном стању. Прљави, климе не раде - oво су само неке од критика, које на сајту www.nikadvise.com остављају потрошачи. Урадило га је петоро младих људи из Ниша.

Једна од њих је Маријана Витас: "Наш циљ је да прикупимо те негативне коментаре, та негативна искуства и да их на одређени начин проследимо и да их презентујемо фирмама које су поменуте у тим коментарима."

На идеју да направе овакав сајт дошли су Ана и Александар незадовољни услугом у једном нишком ресторану.

"Свуда у свету је то искуство потрошача најбитније", истиче Ана Белић, чланица тима. "Фирме се управљају по искуству потрошача и на тај начин побољшавају своје услуге и веома им је битно шта они мисле. Глас народа је најбитнији." 

Према речима Александра Илића, било је притужби на рад државних установа, Дома здравља, Градског саобраћајног предузећа, мобилних оператера, интернет провајдера.

Они покушавају да направе боље услове и за потрошаче, али и за компаније, истиче члан тима Михајло Крстић:

"Схватили смо да се тек један од двадесет корисника пожали на лоше услуге. Осталих 19 се пожали својим породицама или на друштвеним мрежама, али је све то заворени круг и онда то компаније не знају."

Да је ова идеја добра, можда најбоље говори чињеница да је поред коментара из Србије све више и оних из региона. То показује да су проблеми потрошача свуда исти.

број коментара 0 пошаљи коментар