Сербика: Од смеле идеје до модног бренда

Олгица Божиновић, инжењерка технологије, мајка троје деце и успешна пословна жена створила је у Крушевцу свој бренд у производњи гардеробе за децу.

Под истим кровом Олгица је створила и дом и фирму. Пуну деценију, с једнаким успехом , расли су и породица и посао у који се упустила без икаквог искуства у конфекцији.

За први рођендан свог сина није могла да нађе свечано оделце у Београду, Нишу и Крушевцу, каже Олгица Божиновић, због чега је предложила супругу дасами производе елегантне ствари за децу:

"Ето тако је то кренуло."

На путу од смеле идеје до модног бренда, Олгица је савладала вештине дизајнирања, моделирања, кројења. Све осим шивења, о којем брину професионалне кројачице, уз искусне и сасвим младе.

"Ово је мој први посао", каже Ивана Стојковић. "Много ми је значило зато што сам стекла самопоуздање и кренула пуном паром да се усавршавам на овоме што волим."

Брачна слога пренела се и на посао. Без подршке супруга, каже Олга, не би успела.

"Ја помажем на све начине", потврђује Зоран Божиновић. "Кад је потребно децу чувати, онда ја сам тај. Кад је потребно нешо исправити, дорадити, испоручити, ја сам тај опет. Тако да сам ја овде мултифункционални у радњи."

Ипак, најбољи промотери породичног посла су синови - Вукашин, Митар и Јаков.

"Кад дођем у школу, сви другари из мог одељења кажу да сам леп", каже осмогодишњи Митар. "Не само из мог одељења, сви из школе ми кажу да сам леп." И десетогодишњи Вукашин воли , како каже, да се облачи елегантно.

Енглески качкет за дечаке, неизоставни модни детаљ британске аристократије, из Крушевца је освојио тржиште Србије.

"Овде сам нашла један мир који у Београду нисам могла", истиче Олгица. "И Крушевац је идеалан за породицу. Идеалан за одгајање деце и сматрам да сам направила добар потез."

Уз породичну срећу, потврдила је то и награда за бренд године који је на Дечјем сајму у Београду "Сербика" понела 2014. године.

број коментара 0 Пошаљи коментар