Deca i preduzetništvo – između igre i pravog biznisa

Kako ideju pretvoriti u biznis, o tome se danas razmišlja već od malih nogu. Šta je to što bi u budućnosti bilo isplativo, ali i koliko su neke stvari iz prošlosti mladim generacijama nepoznate.

Iako ima kasetu i liči na radio, da je na slici diktafon deca nisu znala. Ono što znaju, međutim, jeste kako se pokreće sopstveni posao. Smatraju da bi im otvarenje bioskopa bilo isplativo.

"Bile bi dve vrste projekcija – 4D gde se stolice mrdaju i gledate film koji ste vi izabrali sa svojim drugarima i 5D u kome vi sami možete da glumite u filmu", objašnjava Nikola, dok Ema dodaje da im je ideja bila da to bude samo za DVD, ali da su im dodali kutiju i onda su, kako kaže, napravili muvi boks.

Lea navodi da bi karta koštala 1.100 dinara. Ne smatra da je cena visoka, jer, kako kaže, njihove anete pokazale su da bi ljudi toliko platili.

"Poslednji korak koji bih ja uradio je određivanje cene našem proizvodu kako bi se naš projekat finansijski isplatio", objašnjava Andrija.

A šta je za pokretanje biznisa potrebno tokom dva i po meseca učili su ih mentori. Na ideju da deci približe preduzetništvo došle su četiri mame pre više od godinu dana.

"Mi pokušavamo da razbijemo barijeru i da pokažemo roditeljima i deci koliko je preduzetništvo opšte mesto i da osim kreativnosti i znanja stoji upravo sposobnost inicijative i prepoznavanje momenta", navodi Olivera Zulović iz Startapa "KidsZ".

O tome se uči kroz igru a cilj je da deca naučeno primene i u svakodnevnom životu – od kritičkog razmišljanja do rešavanja problema.

broj komentara 0 pošalji komentar