Od Beograda do Pariza za 67 evra

Francuska avio-kompanija "ASL erlajns" uspostavlja direktnu sezonsku na liniji između Aerodroma "Šarl de Gol" u Parizu i Aerodroma "Nikola Tesla" u Beogradu između 24. juna i 5. septembra 2019. godine. Tokom nedelje planirana su dva leta, ponedeljkom i četvrtkom, a cena karte prilagođena je porodicama, studentima i turistima.

Dobre poslovne veze "JAT tehnike" i francuske kompanije ASL uticale su na otvaranje nove linije, ali i najava da će francuski "Vansi" preuzeti Aerodrom "Nikola Tesla".

Francuzi smatraju da naše tržište ima potencijal i da će manjim cenama a boljom uslugom u punoj sezoni napuniti kabinu 80 odsto.

"Karte su puštene u prodaju po ceni od 67 evra od Beograda do Pariza i 129 evra od Pariza do Beograda. Za to putnik dobija deset kilograma ručnog prtljaga i flašicu vode, i sleće se na glavni pariski aerodrom 'Šar de Gol'", kaže Erik Venson iz kompanije ASL.

Beograd je prepoznat kao turistička destinacija.

"Sve je više Francuza koji žele da dođu na siti brejk pauzu u Beograd. Imamo mnogo upita zato i dižemo liniju koju, ako uspemo, možemo produžiti i na sledeći zimski red letenja", kaže Žan Fransoa Dominik, direktor kompanije.

Letove će obavljati avioni "boing 737 700", koje održava "JAT tehnika".

broj komentara 5 pošalji komentar
(četvrtak, 06. dec 2018, 17:37)
Mirjana [neregistrovani]

Za dzabe!!!

Vi bi za dzabe?Sa 30 kg prtljaga?Komlpetan topli obrok i pice po izboru?

(četvrtak, 06. dec 2018, 15:10)
Из Британије [neregistrovani]

Стварне цене или обмана?

У ЕЗ постоје закони који не дозвољављју ”лажно рекламирање”, односно представљање ”почетних цена” било којих роба или услуга које су на почетку куповине једно а на крају, при плаћању нешто сасвим друго и много више.
Владама ЕЗ, као и остлим владама света, одговара кршење тог закона од старне превозника јер се тиме прикрива учешће владиних намета у примамљивању путника и у продајној обмани.
Ако се погледа у појединости цена карата, види се да су порези, додаци за гориво, аеродромске услуге, обезбеђење, наплата за услугу продаје, и остале наплате углавном далеко веће од цене превоза. Више путника, више пореза у Валдину касу.
На пример, повратна карта Авио Србије од Лондона до Београда, пуна карта 300 фунти стерлинга, 1ФС=1,22Е/132 динара (ако се купи 2 месеца унапред, иначе 400ФС), намети око 150 фунти стерлинга, од тога додатак за гориво 60ФС, путничка такса 13ФС, путничка услуга 45ФС, обезбеђење 4ФС, путничка такса за услуге 15ФС итд, итд, итд... Лепо, али не за путнике.

(četvrtak, 06. dec 2018, 13:10)
anonymous [neregistrovani]

Neka hvala

Ipak cu biciklom.

(četvrtak, 06. dec 2018, 13:03)
anonymous [neregistrovani]

Заиста против лупања

Јес да кошта 200 евра, али лепо звучи кад се каже три пута мање. Само се питам да ли неко ко смишља ово мисли да је овај народ баш толико глуп? И још без пртљага и са флашицом воде, па кад се направе паритети спрам редовних линија онда ово испада и прескупо. Тако је све код нас - мнооооого добро.

(četvrtak, 06. dec 2018, 12:36)
gagi [neregistrovani]

aaaaa

To je znaci 200evra!
Sto ne volim ovakve naslove