Moje venčanje – kako je sve pošlo naopako

Želela sam da se udam bez stresa oko organizacije svadbe, tako da smo moj Miloš i ja rešili da se u septembru venčamo u crkvi, a u decembru da bude građansko venčanje. Sve što je moglo, pošlo je naopako.

Zbog neočekivanih okolnosti, nismo mogli da se venčamo u crkvi u Beogradu, pa smo iskoristili tu činjenicu da organizujemo malo getaway venčanje u Sremskim Karlovcima.

Tamo je bio pop koji nas je oduševio svojim pristupom i produhovljenošću. Želeli smo da nas baš on venča.

Rezervisali smo jedno noćenje za naše zvanice u Novom Sadu, jer su samo tamo imali smeštaj u kom su kućni ljubimci dobrodošli, a mi smo sa sobom vodili i psa.

Sve je išlo kako treba. Do 10 dana pred venčanje. Zvoni mi telefon, 021 hhh hhh.

"Halo?"

"Dobar dan Jelena. Zovem iz restorana HHH. Izvinjavamo se ali kada smo napravili vašu rezervaciju došlo je do greške, jer nisam znao da imamo svadbu taj dan".

"Nema veze, dešava se", kažem, a u sebi plačem. Trčim u Karlovce da tražim novi restoran.

Dan pred put - kvar na automobilu, pas se razboleo. Svekar trči do majstora, pas pije probiotike.

Stiže i subota, zovem smeštaj da proverim da li je sve spremno.

"Malo mi je neprijatno, ali imamo jednu situaciju", kaže devojka sa druge strane veze. „Imamo večeras 18. rođendan, pa će di-džej biti na terasi na koju je trebalo da izlazi vaša soba, pa smo mislili da vas premestimo".

Dobro, preživećemo, možda su debeli zidovi, svakako drugi smeštaj sada nećemo naći.

Po dolasku u Novi Sad, shvatamo šta je sve zaboravljeno: Jedan tata poneo pogrešno odelo, mladoženja i zet nisu poneli kaiševe.

Zaovi eksplodirala boca sa kiselom vodom u mini-baru.

Tokom večere zapalila se korpa sa hlebom i nestalo je struje.

Do dva sata ujutru tinejdžeri trčali po hotelu i lupali po vratima.

Dolazi i dan našeg venčanja. Otišla ja do salona lepote sa mamom, sestrom i svekrvom.

Frizerka nervozna, obaveštava nas da ima stomačni virus.

"Tebe ću da završim, ali ne znam da li ću ostale stići", kaže mi, a ja besna zbog neprofesionalizma, iako vidim da je ženi zaista loše. Tri lokne - 10 minuta pauze.

Ništa od planiranog fotografisanja na Petrovaradinu, ali možemo kratko u parku. Dok sam se fotografisala sa psom, on me cimnuo, pocepala se venčanica. Zaova, srećom imala zihernadle.

Živi stigosmo do crkve, a tamo drugi pop. Prethodni nije ostavio zapisnik.

Nadam se da se sve što je pošlo naopako okončalo tog 1. septembra i da nas sada čeka ono iz bajki: "i živeli su srećno do kraja života".

Videćemo u decembru.

broj komentara 7 pošalji komentar
(četvrtak, 19. sep 2019, 17:17) - anonymous [neregistrovani]

ehhh

cega sam se ja nagledao po svadbama, pa da krenemo. Dodjem u svatove,krenemo po mladu u jedno selo. Dodjemo ispred kuce,kazu mora da se puca u jabuku koja vezana za drvenu banderu. Svi ispromasivase i ono nema metaka,uzese motornu testeru ,sasekose bsnderu,ista razlupa barjaktaru nov auto,a celo selo osta bez struje.Druga svadba ,drugo selo kisa pljusti mlada treba da izadje,a ono blato.Stavise mladu na stolicu da je prenesu preko blata,jedan od nosaca se okliznuo,a mlada je pala u najvece moguce blato koje postoji.Mogo bi jos da pricam ali da ne duzim.

(utorak, 17. sep 2019, 18:42) - anonymous [neregistrovani]

Datumi...

Dobronameran savet budućim organizatorima većih i značajnih događaja u životu, obratite pažnju na datume kada ugovarate, pregovarate, potpisujuete, zakupljujete. Retrogradni Merkur nikad ne ostaje dužan...

(utorak, 17. sep 2019, 09:33) - anonymous [neregistrovani]

brak

Kakvo venčanje takav i brak ---- nesretćan.

(ponedeljak, 16. sep 2019, 23:11) - anonymous [neregistrovani]

Ja

sam se udala iz kancelarije u pauzi za ručak. Pozvala kolegu i koleginicu da ih častim kao, nisu imali pojima gde ih vodim. Srećom imali su lične karte.
To je bilo na Zvezdari kod matičara Jove. Vratila sam se na posao sa kumovima. Posle posla smo otišli u restoran da proslavimo nas četvoro.

(ponedeljak, 16. sep 2019, 22:49) - anonymous [neregistrovani]

fff

Užasnut količinom kiča i stresa i svime što je pratilo venčanje jedne moje rodjake kada sam ja imao 19.godina prelako sam prelomio u sebi da sebe poštedim toga. Svadbe u unutrašnjosti Srbije opterećene besmislenim običajima, uf...Bilo je to mnogo pre momenta kada sam bio darivan od sudbine predivnom osobom koja deli mišljenje u vezi toga samnom pa tako venčanja nije ni bilo. I sumnjam da nam nešto fali zbog toga. Imamo čak i dete, sretno poput nas.
Plašim se da ta težnja ka nerealnoj perfekciji motivisana TV serijama a pogotovo društvenim mrežama nas uvlači u kolac nezadovoljstva. Jer ispada da je važnije da je sve idealno u realizaciji programa od činjenice da je jedna ljubav krunisana.
BTW brak moje rodjake upriličen glamornim šou venčanjem za kompletnu rodbinu se raspao na još spektakularniji način.

(ponedeljak, 16. sep 2019, 09:35) - Gordana [neregistrovani]

Mit o venčanju

Mit je da venčanje predstavlja najlepši dan u životu svake žene. Uglavnom se svodi na mnogo stresa, nerviranja, organizacije. Evo ja kao menadžer to kažem. Meni je bilo skroz super, ali ni približno kako sam se nadala. Moje prijateljice mi kažu da su već oko 4-5 popodne imale želju da sa svim završe, a proslava se tek zahuktala. Mislim da se zbog filmova napravio preveliki mit o venčanjima kao savršenom danu, a zapravo je to skoro pa "još jedan dan na poslu".

(ponedeljak, 16. sep 2019, 09:31) - Ivan Zgrozeni [neregistrovani]

Suvise ste iskomplikovali

Evo kako smo moja supruga i ja to uradili. Ujutro, dok smo pili kafu, resimo da se vencamo. Sednemo u kola u svakodnevnoj odeci, kupimo burme, usput pokupimo mog prijatelja i njenu prijateljicu (svedoke) i odemo kod maticara. Vec oko 14:00 popodene smo bili vencani i sa svedocima otisli u restoran da proslavimo. Telegrame rodbini smo poslali sledeceg dana.