Око економије: Плазма плус Кока-Кола

Андреј Јовановић - човек који је продао српски чипс Пепсију, а Плазму Кока -Коли.

Сасвим сигурно ће овонедељна вест да је Андреј Јовановић, испред инвестиционог фонда Мид Еуропа партнерс и компаније Моји брендови, продао пожаревачки Бамби за 260 милиона евра Кока-Коли бити, једна од значајнијих економских вести ове године.

Весна Дамјанић
Весна Дамјанић

Пре 11 година Андреј Јовановић је продао српски чипс, компанију Марбо, Пепсију, а сада Плазму Кока Коли. Тиме је овај успешни бизнисмен, којег готово да нема у јавности, обележио српску економију и према речима стручњака, поставио рецепт за развој успешних компанија, а потом и њихову још успешнију продају.

Који је то рецепт, шта је пресудно за развој компаније која би била довољано атрактивна гигантима попут Пепсија и Кока Коле, да ли му је у томе помогао и спортски дух успешног хокејаша, који су планови за Књаз Милош и Имлек , о томе, између осталог, говори Андреј Јовановић, гост Ока економије.

Какав сигнал другим инвеститорима шаље Кока Кола куповином Бамбија, који су то још потенцијали за привлачење страних компанија и како од српских предузећа направити добре брендове, нека су од питања за Марка Чадежа, председника Привредне коморе Србије.

Емисију води и уређује Весна Дамјанић.

број коментара 0 пошаљи коментар