Oko ekonomije: Plazma plus Koka-Kola

Andrej Jovanović - čovek koji je prodao srpski čips Pepsiju, a Plazmu Koka -Koli.

Sasvim sigurno će ovonedeljna vest da je Andrej Jovanović, ispred investicionog fonda Mid Europa partners i kompanije Moji brendovi, prodao požarevački Bambi za 260 miliona evra Koka-Koli biti, jedna od značajnijih ekonomskih vesti ove godine.

Pre 11 godina Andrej Jovanović je prodao srpski čips, kompaniju Marbo, Pepsiju, a sada Plazmu Koka Koli. Time je ovaj uspešni biznismen, kojeg gotovo da nema u javnosti, obeležio srpsku ekonomiju i prema rečima stručnjaka, postavio recept za razvoj uspešnih kompanija, a potom i njihovu još uspešniju prodaju.

Koji je to recept, šta je presudno za razvoj kompanije koja bi bila dovoljano atraktivna gigantima poput Pepsija i Koka Kole, da li mu je u tome pomogao i sportski duh uspešnog hokejaša, koji su planovi za Knjaz Miloš i Imlek, o tome, između ostalog, govori Andrej Jovanović, gost Oka ekonomije.

Kakav signal drugim investitorima šalje Koka Kole kupovinom Bambija, koji su to još potencijali za privlačenje stranih kompanija i kako od srpskih preduzeća napraviti dobre brendove, neka su od pitanja za Marka Čadeža, predsednika Privredne komore Srbije.

Emisiju vodi i uređuje Vesna Damjanić.

broj komentara 0 pošalji komentar