број коментара 63 Пошаљи коментар
(четвртак, 02. мај 2019, 14:05)
anonymous [нерегистровани]

70

posto germana su Srbi.

(четвртак, 02. мај 2019, 14:21)
anonymous [нерегистровани]

Историја

Још једна потврда да су деценије студија, истраживања, читања историјских извора и свега, јасно потврдиле да су у 7. веку Срби дошли на Балкан као Срби, са простора где су настале ове словенске хаплогрупе, затекли "староседелачко" становништво које су звали Власима, односно који су били Романи, и који су се током средњег века утопили у Србе и формирали наш народ, процес који је текао и код других народа, негде и у већој мери. И веома интересантно како Хрвати са штокавског говорног подручја имају словенске хаплогрупе, односно гране, готово исте као и Срби, за разлику од Хрвата из Задра, Ријеке и Загреба где је то друкчије.

(четвртак, 02. мај 2019, 14:37)
anonymous [нерегистровани]

Nelogicno

Onda nije ni cudo sto smo neslozni. Sto se tice ispitivanja, mislim da je logicnije testirati X-hromozome, jer ako su oni postojaniji to ce sigurnije otkriti poreklo.

(четвртак, 02. мај 2019, 16:56)
Razvedenko! [нерегистровани]

Ja iskreno verujem...

daje bivša tašta vanzemaljac iz posebnog univerzuma!

(четвртак, 02. мај 2019, 17:27)
anonymous [нерегистровани]

@Nelogicno

Ako se X hromozom sporije menja, onda je nelogicno da ce on pre otkriti poreklo, jer ce biti slicniji kod veceg broja ljudi rasutih po svetu. Zar ne? Inace, mi smo jedan od naroda koji su "najmanje" izmesani - kod Albanaca, Nemaca, Francuza, Bugara i drugih je situacija jos kompleksnija.

(четвртак, 02. мај 2019, 20:02)
anonymous [нерегистровани]

smejao sam se

Kada su doveli nekog politicara (mislim da je velika britanija bila u pitanju) koji je ultradesnicar i anti semita. Kada su mu saopstili da on ustvari ima jevrejske krvi i da su mu preci Jevreji lik se istopio pred tv-om. Mislim da ima cak i snimak na netu.

(петак, 03. мај 2019, 03:33)
Ја [нерегистровани]

историја краљица или слушкиња

Тумачење је потпуно нетачно или чак злонамерно јер се добро зна да су словенске хаплогрупе на овим просторима присутне најмање 12000 година. Формирале су се пре 20000 година у јужном Сибиру а овде су од пре леденог доба. Али пошто се овде сви налази помоћних историјских наука вештачки прилагођавају лажној романогерманској школи историје која нас убеђује у досељавање Словена у 6 веку онда су и генетска тумачења намерно погрешна да би се уклопила у тај лажни романогермански контекст.

(петак, 03. мај 2019, 16:38)
Гастарбајтер,пензионер [нерегистровани]

Ово ми је улепшало викенд!

"...а сваки десети – Герман"!-Озбиљно:Нудили су ми УСА,Француску,Шведску, а ја изабрао - Немачку!-(Првим српским "похвалама" учио ме је у детињству чика Алекс,наш пречански Немац!-Бог му подарио рајско насеље!)

(петак, 03. мај 2019, 19:49)
anonymous [нерегистровани]

I ovo je pomak

Moja deca su uradili ovaj test jer ih to interesuje I studiraju socijalne nauke ,gde kaze da pripadamo starosedeocima Tribalima ili grcko TRAKISKOM plemenu kome pripadaju iRumuni,Bugari,Makedonci,Crnogorci,BBosnjaci I Hrvati tamne kose I ociju.Bice Jos otkrica nauka napreduje a krv ne laze.

(субота, 04. мај 2019, 01:50)
anonymous [нерегистровани]

Istorija

Istorija i genetika su potvrdile da su balkanske slovenske grupe nastale na podrucju Ceske, Poljske i tromedji Belorusije, Poljske i Ukrajine. Time je ta prica o tome da su slovenski sa Balkana oduvek tu bili zavrsena, a i odavno je presla granicu sa ozbiljne teorije, na najobicniju pseudonaucnu teoriju koja nema temelje u istoriografiji koja uzgred, danas ne poznaje nekakve "germanske becke skole" danas i koja je ista i ovde i u Nemackoj i u Rusiji. Cinjenice su tu i to je to, i konacno su oborile tu tezu da nije bilo doseljavanja Slovena na Balkan - nesto sto je odavno poznato istoriografiji i skolovanim istoricarima.

(субота, 04. мај 2019, 03:28)
Лазар КГ [нерегистровани]

Генетика

Само ако се узме да је И2 словенска група што је јако сумњиво јер може бити староседелачка пошто је најсраспрострањенија на овим просторима. Господин меша бабе и жабе јер је јако тешко везати једну генетску хаплогрупу за једну културну или етничку групу пошто чак и најизолованији народи имају бар две иначе би били инцестоиди, а најчешће један здрав етнос има преко 5 хаплогруша различите заступљености. Задње генетске хаплогрупе су настале пре 4000 година те је проучавање гена јако корисно пре свега за старе праисторијске миграције док је за ове новије готово бескорисно. Рецимо носилац Р1а хаплогрупе може бити потомак старих Словена, али исто тако може бити потомак прастаре индоевропске миграције од пре 4000 година или миграције белих Руса од пре тек 80 година.

(субота, 04. мај 2019, 10:28)
anonymous [нерегистровани]

Istorija nije sluskinja

Istorija je nauka i genetika je pomogla pokopavanju te teze koju su nestrucni ljudi pretvorili u teoriju zavere a to je da nije bilo doseljavanja Slovena na Balkan. U 21. veku je ovo poznato u svim istoriografijama i sve, od ruske do nemacke i srpske prihvataju argumente, a genetika je pokazala da haplogrupe koje se vezuju za Slovene kod Srba du nastale na podrucjima Poljske i medje Ukrajine i Belorusije pre 1800 godina i druga nesto dalje u proslost. Haplogrupe ne odredjuju pripadnost narodu, vec njihovim pracenjem u proslost gde su nastale i poredjenjem sa istorijskim i arheoloskim podacima moze odrediti ko je zapravo bio sve nosilac te haplogrupe. Zato se zna koji su bili Slovenski Srbi koji su dosli na Balkan, kao i Hrvati i Slovenci, te i Sloveni u Makedoniji i Bugarksoj, ali je malo problematicno kada se gledaju starosedelacke haplogrupe koje ce ocito vezuju za Vlahe - koje su za Ilire a koje za Tracane, za sada nije bas jasno. Ono sto je zanimljivo jeste da Crnogorci, Bosnjaci, Srbi i Hrvati sa stokavskog govornog podrucja imaju identicne haplogrupe - cak i za ove "neslovenske" ima izuzetnog poklapanja, pogotovu izmedju Srba i Crnogoraca.

(недеља, 05. мај 2019, 08:30)
Podsetnik! [нерегистровани]

Du,Türkisch?!

Zbog brkova,svi me pitaju u Nemačkoj!-Šta ga znaš!Turci su imali pravo prve bračne noći,i to 5 vekova,a oni mi kažu 6!-Mnogo je i jedna noć !

(недеља, 05. мај 2019, 09:32)
anonymous [нерегистровани]

@@Nelogicno

Nije bitno da li su ljudi rasuti po svetu, ovde se radi o poreklu.

(недеља, 05. мај 2019, 09:41)
anonymous [нерегистровани]

Ja lično mislim

A i tvrdim. A što ovi istraživači su prikrili. Da su Srbi 50 % turskog porekla. Jer sada je trenutno politika da volimo ruse. Dok su naši proteklih 500 godina pekli rakiju i svirali uz gusle turci su vredno radili.

(недеља, 05. мај 2019, 11:04)
Poreklo pića! [нерегистровани]

I Rakija je dobila ime...

od turskog nacionalnog pića Raki!

(недеља, 05. мај 2019, 12:09)
anonymous [нерегистровани]

Tri puta "" NE ""( samo tri puta, to nije nista..)

Svi smo mi postali na sjevernom polu.
Prvo se sjeverni pol ohladio ispod sto stepeni a poslije
toga je postao bijeli covjek ---Evropljanin..
Mi smo sa sjavernog pola migrirali u Moravsku a poslije toga na Balkan.
Vazno je da mi nismo postali na juznom polu kao nase komsije iz kine i indije.
I to je vazno . Stigli smo na Balkan mnogo prije nasih komsija...

(недеља, 05. мај 2019, 17:21)
anonymous [нерегистровани]

20-то колено је преко милион људи!

Израчунајте, размислите, па онда критикујте науку.
п.с., онима којима није јасна ова математика, објашњење: прво колено су родитељи, то су 2 човека, друго су њихови родитељи - 4, треће - 8, 4-о - 16 људи... 20-о - преко милион људи!

(уторак, 20. авг 2019, 13:04)
Bungi [нерегистровани]

Pojašnjenje

To je djelimično tačno.Treba pojasniti da se slavenski rod sastoji uglavnom od 2 većinske YDNK halopgupe I2A1(staroevropske) i R1A1b(Izvorno slavenske),pri tome je prva većinska a druga manjiska u slavenskoj populaciji na Balkanu.3/4 muškog stanovništva Balkana čini staroevropski I2A1b rod i on je mlađi od onog sa tromeđe Poljske,Ukrajine,Bjelorusije(I2A1) jer ima mutaciju"b".Ovaj mlađi rod je sa tromeđe došao na Balkan oko 1900 g.p.n.e.To se slaže sa periodom dolaska Ilira na Balkan i vodeći naučnik za ovu halpogupu Nordvedt,iznosi ovakvo stanovište.Drugi manjiski rod R1A1b oko 16-25% muške populacije Balkana ,kod Rusa i Poljaka većinski( oko 70% popilacije) po genetskim istraživanjima je mnogo stariji.Pojedini rijetki primjerci ovog roda sa područja Bosne,Srbije i Makedonije su najstariji R1A1b YDNK halpotipovi čija starost seže do 12200 godina unazad (A. Kljosov).

(петак, 23. авг 2019, 18:06)
anonymous [нерегистровани]

Хаплогрупа И2

Уопште није сумњиво ту хаплогрупу сматрати Словенском, распрострањена је код нас управо захваљујући Словенској сеоби. У Украјини ту хаплогрупу носи око двадесет посто тестираних мушкараца, ако узмемо то као просјек за читаву државу то нам говори да И2а1 у Украјини има око осам милиона носилаца. Не знамо ни за какву миграцију широких размјера са Балкана у Украјину, али зато поуздано из Византијских извора знамо за једну из Источне Европе на Балкан. Доста Срба носи старосједилачке хаплогрупе, али то су Е или Ј, не И2а1.

(петак, 23. авг 2019, 18:52)
Drmr [нерегистровани]

@I Rakija je dobila ime...

Nemoj je nazivati rakijom,vec sljivovicom,kajsijovacom,kruskovac itd.sve su to srpske reci.

(петак, 23. авг 2019, 20:55)
Sale Vidikovac [нерегистровани]

Haplogrupe i druge nebuloze

Ne znam da li će se ovo objaviti, jer nije u skladu sa nekim balkanskim nacionalnim mitovima. Pa onda bože moj, razni ultranacionalisti i neonacisti mogu biti uvređeni i proglasiti ovo za govor mržnje prema njima jadnima. Neretko nas zabavljaju sa ovim haplogrupama i drugim "dokazima" kako postoje neki geni nacija, geni grupa nacija, geni ovih i geni onih. Imajući u vidu dramatično mešanje evropskih naroda od Rimskog Carstva naovamo, garantovano ne postoje nikakvi geni nacija. Svi Evropljani od Lisabona do Vladivostoka, kao i od Svalbarda do Krita imaju garantovano ISTE GENE posmatrano u proseku. Postoje ogromne razlike u genima pojedinaca, ali u okviru svake evropske nacije postoje svakojaki geni raznih pojedinaca. Dakle jedan Srbin može biti genetski mnogo bliže nekom Portugalcu ili nekom Norvežaninu nego drugom Srbinu. To posebno važi za naš nesrećni region, gde su razne budale lupetale o "hrvatskim", "srpskim" i "albanskim" genima. Ovde tek nema ni najmanje naznake nekih bioloških razlika. Nacije veze nemaju sa biologijom, nacije su socijalna konstrukcija, i samo se opasni nacisti ili teške budale bave dokazivanjem biološke posebnosti svoje nacionalne grupe. Zar se baš ništa nismo naučili od strahota II svetskog rata? Treba li sve to da nam se ponovi, da bi digli ruke od ovih gluposti? Bože pomozi nam ludima.

(субота, 26. окт 2019, 22:33)
anonymous [нерегистровани]

Iz Grčke

Ja sam u Vikipediji cigala cudnu vest da Srbi dolaze iz Poljske. Jel to istina?

(субота, 16. нов 2019, 04:10)
beskucnik [нерегистровани]

Naturanje

Nekima nazalost ni ociglednosti ni naucne cinjenice nisu dovoljne. Turci su prilicno heterogena nacija. Veliko Osmansko carstvo nije moglo da obezbedi dovoljan broj turskih ili arapskih vojnika da pokrije Balkan zbog cega su Srbi i uzimani u janicare, stavise mnogi Srbi su u Turskoj bili na visokim polozajima.
U Turskoj danas zivi i do 9 miliona Turaka srpskog porekla a mi jos uvek mnoge srpske reci smatramo turskim. Mozda je ipak to ona istorija koja je prikrivena, jer smo vekovima uceni da ne budemo ono sto jesmo, pa i da je nase tudje.

(уторак, 03. дец 2019, 23:29)
anonymous [нерегистровани]

Balkanav

Baš mi je drago što su haplo grupe DNK veoma zračne.
Razlika je u tome gde su uzeti primjerci na jugu Srbije ili na severozapadu srbije. Razlika ovihnaroda po YDNK sigurno je vrlo velika. To i po izgledu ljudi vidi se.
Tačnije analize su one po pokrajinama gde žive slični ljudi a ne po navijama inaće nacije su večinom od raznih grupa ljudi u okviru jedne države ili većeg regionaregiona.
Tu gde se govori sklavensi jezici kad bi moglo da s ut vrši porijeklo po YDNK to jest po ženskoj liniji mnogo veći procenat bio bi sklavenski DNK.
Inaće žene su najviše su doprine
le proširenju
sklavenskih jezika. Svaka im čast.

(уторак, 03. дец 2019, 23:38)
anonymous [нерегистровани]

Balkanac

Dobar dan svima

(понедељак, 30. мар 2020, 00:14)
РадоМир [нерегистровани]

Срби

Доста лажне историје.Изврћу наопако нашу историју од пре 30 год. а шта су онда урадили са историјом Срба од пре 3000 год. и више.Можемо само мислити.Срби су велики народ кога они уништавају систематски хиљадама година али су староседеоци овде.Винча и Лепенси Вир.То ником не одговара јер све потиче од Рима и Грчке.

(понедељак, 30. мар 2020, 09:28)
Ћути, и покриј срамоту! [нерегистровани]

Националистима увек кажем:

А шта, ако си замењен у породилишту!?

(понедељак, 30. мар 2020, 10:27)
anonymous [нерегистровани]

Najprostije

Oslušnite folklor tj jezik Slovaka, Ukrajinaca, Čeha. Po meni 3 jezika koja neverovatno liče Srpskom jeziku.

(понедељак, 30. мар 2020, 11:53)
Još prostije! [нерегистровани]

@Najprostije

A ako je obrnuto!?

(понедељак, 30. мар 2020, 12:09)
anonymous [нерегистровани]

Knjiga Sanimira Rešića, profesora doktira historije sa Univerziteta Lunda, Švedska

Hrvati i Srbi su porijeklom iz Perzije, današnjeg Irana. Pleme Choruwati je prije više milenijuma krenulo iz Perzije , najvjerovatnije u potrazi za hranom zbog pustinjske klime i zadesili su se u Evropi. Pleme se vijekovima kasnije podjelilo Choruwate (Hrvate) i Chorwe (Srbe) i u 5. i 6. vijeku na Balkan dolaze kao dva plemena. Podjelom Rimskog carstva 397 Hrvati postaju katoloci a Srbi pravoslavci (nakon 1054. n.e.)

(понедељак, 30. мар 2020, 12:13)
anonymous [нерегистровани]

Kruška, šljiva...

To su slovenske riječi, ne srpske!

(петак, 31. јул 2020, 13:25)
Dinarac I2a [нерегистровани]

Nije bilo doseljavanja Srba na Balkan

Osim što nema ni jedan autentični dokaz za takvu tvrdnju, upravo suprotno je dokazala genetika, arheologija, antropologija, etnologija, lingvistika.....da nije bilo doseljavanj Srba na Balkan jer su oduvek bili na ovo i širem prostoru u kontinuitetu još od Lepenskog Vira i Vinče. Tačka.

(петак, 04. сеп 2020, 13:52)
Nikolamancic84@gmail.com [нерегистровани]

I2a

Реч је о две основне хаплогрупе I 2а и R 1а, док је у другој половини највише оних који имају балканско староседелачко, односно прасловенско порекло“, каже Рајевац за Танјуг.

Poštovani, ako je I2a slovenska haplogrupa, kako je moguće da je ista otkrivena na uzorcima skeleta iz Lepenskog Vira?

(петак, 04. сеп 2020, 17:32)
anonymous [нерегистровани]

Majmunski mutanti

Svi ljudi imaju poreklo od majmuna .Samo što su ljudi mnogo loše mutirali .

(петак, 09. окт 2020, 00:40)
True [нерегистровани]

Činjenice

Ko o čemu-baba o uštipcima. Ako je dokazano da "velike seobe" nije bilo, čemu priča o Persiji? Toliko je dokaza i artefakata o starosedelaštvvu Srba na ovim i drugim prostorima Evrope. Migracija je uvek bilo ali one retko sistematski menjaju demografski strukturu(bar do Soroša). Svi antički istoričari Grčkih polisa i Rima pominju Srbe kao narod Balkana, Srednje Evrope,, Zapadne Azije, Baltika i Germanije(Germanije je oblast današnje Francuske, beneluksa, Danske, Nemačke).

(петак, 09. окт 2020, 14:14)
anonymous [нерегистровани]

Ako smo većinom sloveni....

Kako onda to gadno tursko ponašanje i turska muzika ?

(петак, 09. окт 2020, 16:26)
anonymous [нерегистровани]

meni to sve smesno

Secam se jednog ,,ultra srbina,, iz mog kraja. Bas je onako furao hard core varijantu ,a onda je uradio DNK i ispalo je da je po poreklu neki Cerkez.

(петак, 09. окт 2020, 16:53)
anonymous [нерегистровани]

10% Germana

Germanska genetika nam je od gotsko-slovenske kraljevine iz V-VIII veka, ciju istoriju mozete da procitate kod Popa Dukljanina. Nasi istoricari mogu da nastave da negiraju njeno postojanje, prema uputstvima od zapadnih i istocnih kolega, ali koza rog ne moze da sakrije.

(петак, 09. окт 2020, 17:22)
Mica [нерегистровани]

Ekonomski razvoj

Nasoj zemlji znaci saradnja, podrska i pomoc EU kako bismo ostvarili bolji ekonomski razvoj i ostali na evropskom putu.

(петак, 09. окт 2020, 19:18)
Gastarbajtovanje [нерегистровани]

Kamo sreće da smo svi ...

Germani!

(петак, 09. окт 2020, 20:30)
anonymousPero iz Swedske [нерегистровани]

Stara sudbina

Opet pa opet,,hajde Balkanac,uzmi torbicu pa na PECALBAR bogatas Te ceka isto tako kao pre nekoliko decenije,,za nasu sudbinu nema promene.....Pero

(петак, 09. окт 2020, 22:34)
,," [нерегистровани]

Да, да

Има толико тога што Нам је Срж Нашег постојања. Све је лепо забележено и сачувано, живи и живује.
Имамо речи, песме, ношње, обичаје, јела, начин градње, начин испољавања побожности...
Развој градити на тим Нашим темељима и све је у реду.

Ово што сада све изгледа као запетљанство је само производ тога да смо вечито нападани.
Постотак несрпских наследних честица и из овог истраживања то још једном потврђује.

Оно што ће се у наредних тридесетак година догодити је бистрење тј. градња и развој на Своме, од Свога и за Своје.

Да Нам је Срж слаба давно ни С од Нас не би остало.
А виш јоште Србујемо!

][
][

(субота, 10. окт 2020, 08:48)
anonymous [нерегистровани]

Dobro je ...

Što nismo germani .

(субота, 10. окт 2020, 09:52)
Pobednici i "pobednici!" [нерегистровани]

Danas u Berlinu ima više Rusa,

nego 1945.!

(субота, 10. окт 2020, 11:43)
anonymous [нерегистровани]

A još više

Germana sve manje a arapa sve više u nemačkoj. Šta nas sve čeka?

(субота, 10. окт 2020, 12:27)
Surovi [нерегистровани]

Ljudi

Sta god da su ljudi,bilo koje rase,svi su ista ..... !

(субота, 10. окт 2020, 16:25)
anonymous [нерегистровани]

Istorija

Što se i traži da saznaju jesu li Rusi jesu liikingsi ili šta? Zar sami ne znaju odakle doleze? Šta vas uče u istoriji??

(субота, 10. окт 2020, 17:59)
anonymous [нерегистровани]

Obrni okreni

Svi smo mi naposletku majmuni. :)))

(субота, 10. окт 2020, 20:08)
Gastarbajtovanje [нерегистровани]

Fudbal je dokaz!

Srbi igraju samo 10% nemačkih fudbalskih dometa!

(субота, 10. окт 2020, 20:33)
Gastarbajtovanje [нерегистровани]

Domovina radnika je tamo...

gde se dobro živi!

(субота, 10. окт 2020, 22:12)
anonymous [нерегистровани]

Лужочки Срби или Срби из Лужица "руше" историју...

...коју су нас учили у школи, јер они не живе на Балкану, а себе зову Сербима? У граду Котбусу имају музеј на коме пише: "Serbski muzej" и испод, на немачком, "Wendische museum" (Немци их називају Вендима!). Мени је најжалосније да се наши историчари, а нарочито САНУ уопште не бави њима?

(недеља, 11. окт 2020, 01:01)
anonymous [нерегистровани]

Haplogrupe i druge nebuloze

Ne znam da li će se ovo objaviti, jer nije u skladu sa nekim balkanskim nacionalnim mitovima. Pa onda bože moj, razni ultranacionalisti i neonacisti mogu biti uvređeni i proglasiti ovo za govor mržnje prema njima jadnima. Neretko nas zabavljaju sa ovim haplogrupama i drugim "dokazima" kako postoje neki geni nacija, geni grupa nacija, geni ovih i geni onih. Imajući u vidu dramatično mešanje evropskih naroda od Rimskog Carstva naovamo, garantovano ne postoje nikakvi geni nacija. Svi Evropljani od Lisabona do Vladivostoka, kao i od Svalbarda do Krita imaju garantovano ISTE GENE posmatrano u proseku. Postoje ogromne razlike u genima pojedinaca, ali u okviru svake evropske nacije postoje svakojaki geni raznih pojedinaca. Dakle jedan Srbin može biti genetski mnogo bliže nekom Portugalcu ili nekom Norvežaninu nego drugom Srbinu. To posebno važi za naš nesrećni region, gde su razne budale lupetale o "hrvatskim", "srpskim" i "albanskim" genima. Ovde tek nema ni najmanje naznake nekih bioloških razlika. Nacije veze nemaju sa biologijom, nacije su socijalna konstrukcija, i samo se opasni nacisti ili teške budale bave dokazivanjem biološke posebnosti svoje nacionalne grupe. Zar se baš ništa nismo naučili od strahota II svetskog rata? Treba li sve to da nam se ponovi, da bi digli ruke od ovih gluposti? Bože pomozi nam ludima.

(недеља, 11. окт 2020, 02:25)
anonymous Berlin [нерегистровани]

Lužički Srbi

Lužički Srbi se na nemačkom zovu Lausitz Sorben ili samo Sorben. Uglavnom žive na tromeđi Nemačke , Češke i Poljske. Wenden na nemačkom jeziku ili Vendi na našem jeziku je zastareli ili stari naziv za sve slovenske narode ili plemena na germanskom etničkom prostoru ili nemačkom govornom području.

(недеља, 11. окт 2020, 10:33)
anonymous [нерегистровани]

Венди - застарели назив?

У историји не постоје "застарели" називи! Међутом, чињеница је да на Serbskom muzeju (застатело такође?) Лужичких С(е)рба пише управо Wendisches museum!
п.с. фотографију сам скинуо са нета, ако треба могу да је пошаљем заинтересованима...

(среда, 18. нов 2020, 08:44)
Darko [нерегистровани]

Ovo je prevara

60 procenata slovena plus 10 procenata germana je 70 procenata ljudi sa plavim očima i plavom kosom. To u Srbiji nije slučaj. Naše devojke ne liče na Šveđanke. Više liče na glumice iz turskih serija.

(среда, 13. окт 2021, 11:19)
anonymous [нерегистровани]

Odgovor

Nase devojke ne lice na Turkinje. Vec Turkinje lice na nase. Po istrazivanju Turaka u Istanbulu zivi preko 5 miliona islamizovanih Srba. I zabluda je da Srbi imaju Turskog DNK. Ne verujem da imamo Germanskog porekla a kamoli Svedskog. Vec Dracaena Tracana I Ilira i Slovena.

(среда, 13. окт 2021, 13:01)
anonymous [нерегистровани]

Darko...

Slovenci nisu sami "Blue eyes, blond hair" citaj sta kazu stari grci "Slovenski narod su ponosi, preko 1.8m i braun/crveni kosi sa braun/zeleni oci.

(среда, 13. окт 2021, 14:51)
anonymous [нерегистровани]

Blizu

Po ponašanju smo na žalost slični turcima .
Osmani su svuda na svetu gde su porobili narod, ostavili mnogo negativnih osobina .

(петак, 22. окт 2021, 21:37)
Горан [нерегистровани]

Лужичани

Sorben,израз који користе Немци...
Serbi,израз који користе Лужичани,тј. људи словенског порекла

(понедељак, 29. нов 2021, 17:35)
Боле [нерегистровани]

Боја косе и очију нема везе

Хаплогрупа се одређује само по мушкој линији, са оца на сина. Антропологија може да буде иста а немора, као и боја косе и очију. Ако је отац И2а и син ће имати исту хаплогрупу а мајка је рецимо црнкиња и син потпуно црн на њу.

(понедељак, 29. нов 2021, 18:15)
Неша [нерегистровани]

Гршиш

Сваки народ је мешавина хаплогрупа. Код Словена су то И2а и Р1а са тим што је на Балкану доминантна И2а а код осталих Словена Р1а. Постоје и друге у мањем проценту. Оно где грешиш је што мешаш народ и нацију. Нација је држављанство, пасош. Нације настају у 18-19 веку. Народ је нешто друго и много старије. Словени су народ, Германи, Романи Јермени Семити. Народа нема много у Европи и често су сврстани у различите нације. Британци, Турци, Швајцарци су нације нису народ. Американци су нација нису народ, народ су индијанци. Што се тиче Словена велики слависта Шафарик а неки други су тврдили да је назив Словен настао негде у петом веку а да је старије скупно име било Срби. Да реч срб означава рођака и да су се они тако између себе звали. То Срб ни Грци ни Латини ни Германи нису као данас могли да изговоре још мање запишу. Зато су нас називали по географским територијама и по називима племена, братстава

(понедељак, 29. нов 2021, 21:43)
Кецман Ђурађ [нерегистровани]

Има ли Далмата

Има ли гена од Далмата међу свим тим групама?