Читај ми!

Креативни директор „Баленсијаге“ се извињава због неприкладне кампање са децом

Дизајнер Демна Гвасалија каже да је коришћење слика плишаних медведа у опреми које држе две девојчице „погрешан уметнички избор“ због којег се извињава.

Креативни директор модне компаније „Баленсијага“ извинио се због кампање која је наишла на бројне критике, а међу славним личностима које су негодовале била је и Ким Кардашијан.

На фотографијама за кампању приказане су две девојчице које држе плишане медведиће обученe у одећу карактеристичну за еротску праксу везивања. Такође, мали манекени били су окружени БДСМ предметима.

Готово одмах по почетку „Баленсијагине“ кампање, многи су реаговали на коришћену естетику, најпре на друштвеним мрежама. Фотографије су повучене и кампања стопирана.

Демна је у објави на Инстаграму преузео одговорност за грешке у рекламној кампањи. 

„Желим да се лично извиним због погрешног уметничког избора концепта за кампању са децом и преузимам одговорност. Неприкладно је да деца промовишу предмете који немају никакве везе са њима. Колико год бих понекад желео да својим радом изазовем размишљање, НИКАДА то не бих намерно урадио са тако страшном темом као што је злостављање деце, које осуђујем“, навео је Гвасалија.

Грузијски модни дизајнер додао је да ће сарађивати са организацијама за заштиту деце како би научио како може да допринесе и помогне када је реч о овако страшним темама.

„Извињавам се свима који су увређени визуелним приказима. Компанија Баленсијага гарантује да ће бити предузете адекватне мере, не само да се избегну сличне грешке у будућности, већ и да преузмемо одговорност у заштити добробити деце на сваки могући начин“, написао је модни дизајнер.

број коментара 0 Пошаљи коментар