Читај ми!

Роберто Кавали, повратак коренима са погледом у будућност

Нова колекција бренда „Роберто Кавали“ представљена у Милану, подсетила је познаваоце моде на прву ревију чувене модне куће, давне 1970. године на којој је анимал принт постао најпопуларнији дезен. Уз живе шаре и нове боје, посебно минт нијансу која је омиљена код оних који прате тренд за ову сезону, ревија ће остати упамћена као судар прошлости и будућности чувеног бренда.

Генерација младих дизајнерки, 2021. године, редефинише секси изглед. Њихове старије мушке колеге на мукама су јер треба да ребрендирају изглед генерација млађих од своје и то у овако осетљивом сегменту.

Такав задатак пред собом имао је и Фаусто Пуљизи, који је пре годину дана преузео кућу „Роберто Кавали“ и сада у Милану представља своју прву колекцију на писти.

Како ствари стоје, дорастао је изазову. Заправо, пише Вог, поштено би било рећи да је ово био Пуљизијев посао из снова.

Никада није зазирао од експлозивног гламура, али брзо је направио разлику између „Кавалија“ из доба Кавалија и свог виђења бренда.

„Морамо да изађемо, морамо да се забавимо“, најавио је он из бекстејџа.

Ревију је отворила минијатурна хаљина са валовима црне чипке и лаковане коже изрезаних на траке, али одмах потом прешао је на спој комбинезона леопард принта са зебрастим мантилом, док је уз тиграсти боди одабрана сукња из 50-их година прошлог века.

Пуљизи не воли боемске украсе који су некада дефинисали овај бренд. Његови кројеви имају минималну, готово спортску ефикасност.

Ипак, дезени који су, мало је рећи, упечатљиви и прорези које дизајнер назива „антидепресивима“, привукли су Ким Кардашијан и Џенифер Лопез да проуче његово виђење бренда.

Како је ревија одмицала, изненађења су се ређала у виду шара, текстуре материјала, а и самог одабира материјала.

Већи део представљене колекције уклопљен је уз обућу са платформама и потпетицама у облику закривљених канџи.

Можда ништа тако ефикасно не прича причу о „убацивања моде у кежуал фазу“ од промене обуће на писти, то јест Кавалијевих решења на почетку миленијума. Анимал принтови повратак су коренима јер их је управо ова кућа учинила вољеним дезеном седамдесетих година 20. века.   

На те карте играо је Пуљизи и веома успешно спојио будућност и прошлост бренда „Кавали“.

број коментара 0 Пошаљи коментар