Zbog koronavirusa na distanci i „Mekdonaldsovi“ lukovi

„Mekdonalds”, „Koka-kola”, „Audi”, „Folksvagen” – samo su neki od svetskih konglomerata koji su skrenuli pažnju javnosti na važnost distanciranja ovih dana tako što su izmenili svoje logotipe.

Čuveni žuti lukovi „Mekdonaldsa“ u reklami u Brazilu razdvojili su se zbog opasnosti od koronavirusa. Brazilski ogranak lanca restorana postavio je logotip i na svoju stranicu na Fejsbuku, piše Si-En-En.

„Koka-kola“, koja obično promoviše druženje i zajedništvo, oglas sa slovima koja su se „odmakla“ jedno od drugog prikazuje na njujorškom Tajms skveru.

Automobilski giganti u istom vlasništvu, „Audi“ i „Folksvagen“, takođe su ukazali na važnost držanja razdaljine.

„Audi“ je objavio kratak video-snimak na kojem se vidi kako se njegova čuvena četiri kruga udaljavaju, dok je „Folksvagen“ razdvojio V i W.

Logotipi ovih kompanija samo će privremeno na ovaj način podsećati korisnike da je jedini način da se izborimo sa koronavirusom držanje razdaljine onda kada nakratko moramo da napustimo svoj dom.

broj komentara 0 pošalji komentar