Звездин маркетинг тим други у Европи!

Српски евролигаш Црвена звезда награђена је другим местом и сребрном медаљом за најбољу маркетинг стратегију у конкуренцији свих клубова Евролиге и Еврокупа за сезону 2019/20. Прво место за најбољи маркетиншки наступ припало је тиму Ефеса из Истанбула, док је трећепласирани у овом избору био Фенербахче.

Како наводе црвено-бели на свом сајту, они су у својој презентацији представили све активности промоције бренда кроз кампању "Together we stand, together we can" и то у години у којој је клуб обележавао 75 година постојања, те на прави начин промовисао клуб, Евролигу и све вредности такмичења у коме клуб већ годинама учествује.

Први човек Евролиге Ђорди Бертомеу током састанка видео линком образложио је награду, велики успех КК Црвена звезда мтс и маркетинг стратегију црвено-белих следећим речима:

"Честитке Црвеној звезди , председнику, директору клуба, менаџменту, маркетинг тиму, свим запосленима у клубу, који су након једногодишњег одсуства из Евролиге, имали у претходној сезони, која је била врло тешка и специфична, импресивне резултате. Они су на прави начин промовисали праве вредности и велики бренд клуба, такмичење и целу евролигашку породицу".

У званичном образложењу Евролиге наводе се резултати КК Црвена звезда мтс у сезони 2019-2020:

"Црвена звезда је достигла нови рекорд у просечној посећености утакмица у Београду, пошто је подигла на виши ниво све активности на промоцији утакмица, али и у циљу пружања новог искуства навијачима пре њеног самог почетка. Клуб је обратио посебну пажњу на породице, млађе навијаче, али и све активности током полувремена и тајм-аута утакмица. Клуб је промовисао кампању "Тogether we stand together we can" којом је на изванредан начин промовисао све активности у години јубилеја - 75 година од оснивања клуба. Такође, клуб је имао изванредну акцију током ванредног стања изазваног вирусом ковид-19, а то је тренинг програм са Билијем Бероном", наводи се у образложењу Евролиге.

У гласању су учествовали сви клубови оба такмичења - Евролига и Еврокуп (42 клуба у конкуренцији). У финалу су се за ову награду борили прошлогодишњи победник Жалгирис Каунас, АЛБА Берлин, ЦСКА Москва, Фенербахче Беко, Анадолу ЕФЕС, Валенсија и КК Црвена звезда.

Црвена звезда је у сезони 2014/15 била четврта у овом избору, а две године касније у сезони 2016/17 заузела треће место.