Читај ми!

Kока-кола ХБЦ Србија покренула платформу за угоститеље - "ХоРеКа заједницу"

Платформа "ХоРеКа заједница" намењена је свима који послују у ХоРеКа сектору - власницима, менаџерима, конобарима као и онима који су заинтересовани да граде будућност у угоститељском сектору. Корисници ће, у оквиру ове платформе, моћи да креирају своје профиле, прате дешавања и трендове у свету угоститељства, поставе оглас за посао, или пак номинују тему за дискусију

Сви који су пратили онлајн конференцију коју је организовала Кока-Кола ХБЦ Србија имали су прилику да сазнају које су вештине неопходне за рад у ХоРеКа сектору, како да их стекну или унапреде, али и да чују успешне приче младих угоститеља који, и поред свих изазова, са осмехом обављају свој посао.

Kока-кола ХБЦ Србија на овај начин жели додатно да оснажи овај сектор и пружи подршку својим најзначајнијим партнерима.

"Наша платформа ће власницима објеката у ХоРеКа сектору и менаџерима омогућити пословне погодности у сарадњи са нашом компанијом. Са друге стране, конобарима и људима који траже посао понудиће релевантна знања. Оно што је највећа предност ове платформе је повезивање угоститељског сектора, лакша и ефикаснија комуникација 24 сата, 7 дана у недељи", истакла је директор маркетинга Кока-Кола ХБЦ Бојана Ненадовић.

Генерални директор Kока-кола ХБЦ Србија Светослав Атанасов каже да је да та компанија ни у
турбулентним временима не одустаје од подршке ХоРеКа сектору.

„Као никада пре, повезали смо се са нашим пријатељима и партнерима из ХоРеКа сектора, нашим купцима, потрошачима, са младима које видимо као покретаче промена. Научили смо и да пажљивије ослушкујемо наше партнере, уводимо иновације као што је и сама палтформа ХоРеКа заједница, прилагођавамо подршку и програме тако да одговарају условима пословања у новој реалности", истакао је Атанасов.

Јурај Козма, сувласник једног од првих коктел барова у Београду "Култура Бар" навео је да нове генерације имају знање доступно на "клик", али и да је потребно да прође период да схвате да искуство не може да се "зипује".

"Млади треба да обрате пажњу на своје госте, да им пруже подршку, наравно да се не забораве знање и барске вештине."

Бобан Лазаревић, власник најпознатијег коктел бара у Крагујевцу -"Буенависта" похвалио је платформу истичући да је права ствар што је лансирана и што ће омогућити размену искустава са људима који раде у угоститељству.