Београд добио нови шопинг центар

"Бео шопинг центар", који се простире на преко 130.000 квадрата и својом понудом обухвата више од 130 глобалних и регионалних брендова, свечано је отворен у Београду на углу улица Војислава Илића и Мис Ирбијеве.

Нови шопинг центар се простире на три спрата, поседује гаражу са више од 1.200 паркинг места и чак 13 ресторана, а реч је о заједничкој инвестицији компанија "MPC Properties" и "Atterbury Europe" које су у овај објекат заједно уложиле више од 110 милиона евра.

"Бео шопинг центар" је, уз балоне и конфете, отворен у присуству директора "MPC Properties" Инга Нисена и заменика градоначелника Београда Горана Весића.

"Када се у Београду отвори објекат од преко 130.000 квадрата у који је уложено челика за две Ајфелове куле или каблова који могу да повежу север и југ Србије или који је величине 20 фудбалских стадиона, не можете да кажете да се није десило нешто важно", рекао је Весић.

Навео је да је срећан јер отварање оваквог тржног центра показује да се инвестиције у Београду настављају и да стране компаније које инвестирају у главном граду Србије верују у наш град и тржиште.

"Од тих инвестиција зависи како ће изгледати наш буџет, односно колико ћемо имати новца да решавамо друге инфраструктурне проблеме. Зато су овакве инвестиције важне", истакао је Весић.

Навео је да је од почетка ове године град издао грађевинских дозвола и локацијских услова за скоро 650.000 квадрата што, додао је, значи да ће до краја године бити издато за скоро милион и двеста хиљада квадрата.

"То значи да се тренд инвестиција у Београду наставља", нагласио је Весић.

Подсетио је да је 2018. године положио камен темљац за "Бео шопинг центар" и додао да за мање од две године имамо један од најлепших и највећих тржних центара у Београду.

Захвалио је инвесторима што су изабрали овај део града, јер њему гравитира око 500.000 грађана који до сада нису имали тржни центар.

То, додао је заменик градоначелника, значи да ће овај тржни центар сигурно добро пословати.

"Ово показује да страни инвеститори остају у Београду и да се и даље гради, а то значи да водимо добру економску политику јер наша економија зависи од прилива страних инвестиција и у томе морамо да будемо бољи и успешнији од других", рекао је Весић.

Директор "CEO MPC Properties" Нисен је рекао да "Бео шопинг центар" обједињује сву експертизу и искуства која та компанија поседује у развоју и вођењу модерних шопинг дестинација у региону.

"У процесу изградње центра, од дизајна и концепта, преко извођења радова, преговарања са представницима брендова, креирању имиџа центра било је укључено више од 2.000 људи, који су заједно допринели да данас имамо објекат који је у Београду донео дух светских метропола и који ће унапредити не само ретаил понуду тржишта, већ и поставити стандард за будуће пројекте", рекао је Нисен.

Посебно је, каже, поносан на то што је захваљујући изградњи "Бео шопинг центра" креирано више од 1.000 радних места што ће, додао је, значајно утицати на стопу запослености и економију Србије.

Нисен је рекао да овај шопинг центар поседује и део за релаксацију и одмор, модерне ресторане, биоскоп са осам сала, пространо дечије игралиште...

У новом шопинг центру присустни су познати брендови међу којима су Cineplexx, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, H&M, C&A, LC Waikiki, Deichmann, Reserved, Mojito, House, Cropp, Lindex, Sportina, Fashion&Friends, Gueš, Superdry, N Fashion, Beosport, Office Shoes, Coffee Room, Starbucks, McDonalds, KFC...

Једна од тржишних новина је да је немачки модни бренд Peek & Cloppenburg управо у "Бео шопинг центру" отворио своју прву радњу у Србији.

Компанија "MPC Properties" у свом власништву, између осталог, поседује и познати шопинг центар "Ушће".