У Србију стиже пољски малопродајни ланац "Пепко"

Европски малопродајни ланац одевних предмета и опреме за кућу "Пепко" (PEPCO) планира улазак на тржиште Србије, где ће, како најављује, прве продавнице отворити на јесен.

Србија ће постати тринаесто европско тржиште на коме послује пољска компанија "Пeпко". Овај ланац планира да отвори 30 продавница у првој години рада у Србији, наводи се у саопштењу компаније.

У плану је да прва "Пепко" продавница у Србији буде отворена у октобру 2020. године, у Београду, одмах након уласка на италијанско тржиште у септембру.

Из компаније наводе да у овој фази траже и друге погодне локације широм Србије.

Конкурс за посао у "Пепко" продавницама је већ отворен, а планирају да до краја 2020. запосле 100 радника.

"Пепко" је малопродајни ланац који у понуди има одећу за целу породицу и опрему за кућу по ниским ценама.

Има преко 2000 продавница у Чешкој, Хрватској, Естонији, Летонији, Литванији, Мађарској, Пољској, Словачкој, Словенији, Румунији и Бугарској, а у септембру отвара прве продавнице и у Италији.

Овај бренд је настао 2004. године у Пољској.

"Веома смо срећни што улазимо на српско тржиште и јачамо присуство у Адриа региону након што смо отворили продавнице на хрватском и словеначком тржишту", изјавио је Марцин Станко, директор операција за централну и источну Европу у "Пепку", који је уверен да ће њихови производи привући пажњу и задовољити потребе становника Србије.