Читај ми!

Зајечарско пиво понело признање "Миљеник потрошача"

"Зајечарско", бренд компаније Хајнекен Србија, освојило је признање "Миљеник потрошача", у категорији "Пиво" у оквиру кампање "Србија има квалитет", коју традиционално већ 12 година организује удружење "Моја Србија" уз подршку Града Београда, саопштено је из Хајнекен Србија.

Додаје се да је ово признање које се додељује искључиво на основу гласова потрошача,  званично уручено представницима компаније у Свечаној сали Скупштине града Београда.

Зајечарско пиво је бренд који чува своју дугу традицију, захваљујући врхунском квалитету и оригиналној рецептури, симбол је тимочког краја и источне Србије, али и свих потрошача широм земље који су му верни деценијама уназад због јединственог идентитета, истиче Хајнекен Србија.

Подсећа се да је препознатљиво по својој црвеној етикети, очувању ћириличног писма на амбалажи и јединственом укусу.

Захваљујући препознатљивој горчини, златној боји и освежавајућем укусу, Зајечарско пиво постало је омиљени избор потрошача широм Србије, али и региона, наводи Хајнекен.

"Зајечарско пиво је аутентичан домаћи производ и бисер источне Србије који поштује и негује традицију. Велико нам је задовољство што су нам потрошачи у Србији указали поверење и захваљујући њима је наш бренд понео признање ''Миљеник потрошача''", истакла је бренд менаџер у компанији Хајнекен Србија Тамара Пајевић.

Она је нагласила како компанија улаже напоре да одржи ниво квалитета овог бренда.

"Велики рад и посвећеност тима на очувању аутентичности и рецептуре овог пива омогућили су да Зајечарско више пута буде добитник награде потрошача за омиљено пиво у Србији. У годинама које су пред нама, наставићемо да негујемо квалитет и настојати да оправдамо поверење и признање које нам је дато", изјавила је Пајевићева приликом свечаног уручења признања.

Друштвено одговорно и одрживо пословање, дубоко је укорењено у све корпоративне и бренд активности компаније Хајнекен Србија, а само кроз Зајечарско бренд, током изазовне године која је за нама реализоване су многобројне активности, навводи Хајнекен.

Прецизира да је у сарадњи са Банком хране, заједно са потрошачима Зајечарског пива донирано 100.000 оброка за угрожене грађане Србије, а акцији су се придружили и запослени у компанији који су донирали храну.

Да бренд Зајечарско препознаје и чува традицију и културно наслеђе, сведочи и пројекат оживљавања културне баштине југа Србије с циљем развоја и подизања свести у јавности о богатству овог дела наше земље, саопштава компоанија Хајнекен Србија.

Kомпанија највљује план да овог лета у сарадњи са Удружењем за неговање традиције "Вишња" изгради Занатски центар у Нишу, који ће поред радионица обухватити и центар за обуку и преквалификацију занатлија.